آینه جم :دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از ثبت سه مورد جدید فوت در استان خبر داد و گفت: متأسفانه شمار جان‌باختگان ناشی از ویروس کرونا در استان بوشهر تا روز یکشنبه اول تیرماه به ۴۸ نفر رسیده است.

  به گزارش آینه جم ؛  دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار وبدا در استان بوشهر اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ مورد مبتلای جدید به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به افزایش چهار مورد در بخش‌های مراقبت ویژه افزود: در حال حاضر ۳۵ بیمار در بخش ICU تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند که از این تعداد ۲۱ مورد مبتلا به کرونا هستند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ مورد از موارد بستری در بیمارستان‌های استان بوشهر با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند که ۸ مورد آن‌ها مبتلا به کرونا بوده‌اند.
دکتر کشمیری اضافه کرد: ۲۲۶ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۹۰ مورد آن‌ها مبتلا به کرونا هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون ۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند افزود: دو آقای ۲۶ و ۵۴ ساله ساکن شهرستان‌های دشتستان و بوشهر و یک خانم ۶۰ ساله ساکن شهرستان گناوه که هر سه سابقه بیماری زمینه‌ای داشتند، فوت کرده‌اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه تنها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توان شیب بیماری کرونا را شکست خاطرنشان کرد: تا ریشه‌کنی کامل کرونا با زدن ماسک از یکدیگر محافظت کنیم و علاوه بر رعایت توسط خودمان، این اصل مهم را به دیگران نیز تذکر دهیم.
[کد خبر:AJ32943]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب