آینه جم: به همت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر، جمعی از خبرنگاران بوشهری به مناسبت هفته انتقال خون و ایام روز خبرنگار، خون اهدا کردند.

به گزارش آینه جم؛ نایب رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر ظهر سه‌شنبه در این آئین گفت: خبرنگاران بوشهری در اقدامی خداپسندانه با حضور در مرکز انتقال خون بوشهر به مناسبت هفته انتقال خون و ایام روز خبرنگار، خون خود را برای استفاده نیازمندان اهدا کردند.

خبرنگاران بوشهری به مناسبت روز خبرنگار خون اهدا کردند

وحید امیر افزود: به دعوت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر شماری از اهالی رسانه در قالب تشکل‌های مختلف رسانه‌ای از جمله بسیج رسانه و انجمن روزنامه نگاران مسلمان با حضور در مرکز انتقال خون اقدام به این حرکت خداپسندانه کردند.

وی بیان کرد: هدف از این کار تشویق قشرهای مختلف مردم برای اهدا خون است در شرایطی که استان درگیر بیماری کرونا است، نیاز به خون بیش از گذشته احساس می‌شود و تلاش کردیم با این حرکت گامی در جهت تشویق مردم برای اهدا خون برداشته باشیم.

امیر گفت: در مرکز انتقال خون استان تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده و هم استانی‌ها با آرامش می‌توانند خون خود را اهدا کنند.

نایب رئیس خانه مطبوعات بوشهر اضافه کرد: از همکاری اداره کل انتقال خون استان برای اجرای این حرکت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر قدردانی می‌کنیم.

در حاشیه این ویژه برنامه مدیرکل انتقال خون استان با حضور در محل اهدا خون از اقدام خبرنگاران استان قدردانی کرد و گفت: این اقدام خوب اهالی رسانه فرهنگ خوبی را برای تشویق مردم استان برای اهدا خون است.

عبیدی اضافه کرد: نکته مهم این است که اهدا خون مختص به آقایان نیست و از بانوان هم استانی هم تقاضا داریم در این حرکت پیش‌قدم شوند.

در این زمی

[کد خبر:AJ33380]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب