اینه جم: با وجود اعلام پایان پروژه های مسکن مهر در استان بوشهر تا هفته دولت سال 97، اما با گذشت دو سال از این زمان، وعده جدیدی مطرح شده است.

به گزارش آینه جم؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر به تازگی از جشن اتمام کار ساخت و تحویل واحدهای مسکن مهر در آبان‌ماه سالجاری خبر داده است.

این درحالیست که هنوز برخی پروژه های مسکن مهر در شهرهایی مثل برازجان و خورموج بلاتکلیف مانده، اما آقای مدیرکل این موضوع را برعهده تعاونی های مسکن و ناشی از مشکلات حقوقی این پروژه ها می داند.

فرزاد رستمی می گوید: سهمیه طرح «مسکن مهر» در استان بوشهر حدود 35 هزار واحد بوده که تاکنون 32 هزار و 400 واحد معادل 93 درصد واحدها افتتاح و تحویل متقاضیان آن شده است.

وی با بیان اینکه حدود 1500 واحد مسکن مهر استان بوشهر نیمه‌ تمام مانده ادامه داد: این واحدها نیز مشکلات حقوقی دارند یا اعضای آن آورده خود را پرداخت نکرده و منتظر اعلام نظر قضایی درباره آن هستیم.

به گفته رستمی، با پایان یافتن پروژه مسکن مهر ولایت در بوشهر و برخی شهرستان‌ها، آبان ماه جشن پایان ساخت و تحویل واحدهای مسکن مهر در استان بوشهر برگزار می شود.

در حالی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر از جشن اتمام کار ساخت و تحویل واحدهای مسکن مهر در آبان‌ماه می‌دهد که هنوز تکلیف متقاضیان مسکن مهر برازجان و خورموج مشخص نشده و توپ به زمین تعاونی ها انداخته شده است.

مهمتر اینکه بسیاری از مجتمع های مسکن مهر در استان با وجود استقرار ساکنین در واحدهای خود، فاقد خدمات روبنایی شامل مدرسه، درمانگاه و زمین ورزشی هستند و عملا تعهداتی که دولت در این زمینه داشته به سرانجام نرسیده، از این رو جشن واقعی را باید در زمانی برگزار کرد که این نیازمندی ها برای زیست حداقلی فراهم باشد.

[کد خبر:AJ33727]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب