آینه جم : دو سارق که وارد منزل مسکونی در شهر بوشهر شده و پس از بستن دست و پای زن جوان، طلا و جواهرات وی را سرقت کرده بودند توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش آینه جم ؛ سوم دی ماه سالجاری دو سارق به قصد سرقت وارد شهر بوشهر شده و برای اطمینان از خالی بودن منزل مسکونی آیفون آن را می زنند. متعاقب آن، خانمی جوان همراه با فرزند خردسالش که در منزل حضور داشت، به علت ناشناس بودن این افراد درب را باز نمی کند.

سپس سارقان با تصور اینکه منزل خالی از سکنه است، از دیوار وارد خانه شده و پس از باز کردن درب ساختمان با ابزار مخصوص، وارد خانه شده و با مشاهده خانم جوان، پس از بستن دست و پایش طلاوجواهرات وی را سرقت می کنند.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر در این خصوص گفت: با توجه به اینکه عمل پلید سارقان ضربه روحی و روانی عمیقی به اعضای این خانواده به خصوص خانم جوان و فرزنش وارد آورده بود، سردار "خلیل واعظی" فرمانده انتظامی استان، در تماس تلفنی ضمن دلداری و دلجویی به این خانم و خانواده ایشان، قول پیگیری ویژه و دستگیری سارقان در کمترین زمان ممکن را داد.

سرهنگ حوشن سهرابی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت ویژه به این موضوع رسیدگی کرده و پس از اقدامات فنی و شناسایی متهمان در یکی از استان های کشور، آنها را دستگیر نموده و طلا و جواهرات سرقتی کشف و به این خانواده تحویل شد.

وی با بیان اینکه سارقان غیربومی استان بوده اند، افزود: هر دو سارق پس از دستگیری، با تکمیل تحقیقات، در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

[کد خبر:AJ34720]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب