آینه جم: فرماندار عسلویه گفت: با توجه به حضور مسافران در این شهرستان و برای حفظ سلامت مردم ورود خودروهای غیربومی به عسلویه ممنوع شد.

به گزارش آینه جم؛ عبدالنبی یوسفی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران بیان کرد: اگرچه وضعیت این شهرستان از نظر شیوع کرونا زرد رنگ است و محدودیتی برای سفر به آن وجود ندارد، اما به علت حضور فراوان مسافران در سواحل در ستاد مقابله با کرونا و شورای تامین شهرستان تصمیم گرفتیم برای ورود خودروهای غیربومی محدودیت قائل شویم.

او با اشاره به اینکه این کار فقط به منظور حفظ سلامت مردم صورت گرفته است، ادامه داد: به مسئولان شهرستانی اجازه داده شده است در صورتی که شرایط را برای سلامت مردم نامناسب دیدند محدودیت‌هایی برای رفت و آمد خودروها در نظر بگیرند.

فرماندار عسلویه افزود: طبق مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، اکنون چند وقتی است هیچ امکاناتی در سواحل و بوستان‌ها به مسافران ارائه نمی‌شود و اجازه برپایی چادر هم ندارند، شب‌ها نیز این مکان‌ها خاموش هستند.

یوسفی گفت: تعداد مسافران در تعطیلات نوروزی نسبت به زمان پیش از شیوع کرونا بسیار کاهش یافته است اما با توجه به بسته بودن برخی از سواحل، حضور مسافران در سواحل دیگر شهرستان افزایش یافته بود.

او عنوان کرد: شهرستان عسلویه ۷۴ هزار نفر جمعیت دارد، اما روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر در این شهرستان کار می‌کنند و بعد بخش فراوانی از آن‌ها شب‌ها به مناطق اطراف به ویژه کنگان و جم می‌روند.

[کد خبر:AJ35357]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب