«آینه جم» همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور گسترده و باشکوه مردم پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر بیدخون شهرستان عسلویه تشییع شد.

به گزارش «آینه جم» پیکرهای مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس با حضور خانواده معظم شهدا، امام جمعه،مسئولان شهرستان و سایر قشرهای مختلف مردم از حسینیه شهید آگوشی تا پارک شهدای گمنام شهر بیدخون تشییع و خاکسپاری شد.

امام جمعه شهر عسلویه در این آیین گفت: هرچه داریم از برکت خون پاک شهداست.

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد افزود: مسئولان همچون شهدا باید از ولایت فقیه تبعیت و پیروی داشته باشند و با ادامه مسیر شهدا، خدمتگزار خوبی برای مردم باشند.

فرمانده سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه درحاشیه این آیین درگفت و گو با ایرنا گفت: 2 شهید گمنام شهر بیدخون 20 و 26 ساله هستند که امروز تشیع و خاکسپاری می شوند و 2 شهید 30 و 26 ساله شهر نخل تقی هم بعد از ظهر امروز تشییع خواهند شد.

سرهنگ مهدی حسن زاده افزود: این چهار شهید والامقام در عملیات تک دشمن در زبیدات، خیبر جزیره مجنون، رمضان شرق بصره به درجه شهادت رسیده اند.

وی گفت: عزت، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی در گرو جانفشانی و ایثارگری شهداست که باید قدردان آنان باشیم و راه و مسیر شهدا را ادامه دهیم.

[کد خبر:AJ24106]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب