آینه جم:ترانه علیدوستی به صحبت‌های یک مقام مسئول (رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی) واکنش نشان داد.

به گزارش آینه جم:ترانه علیدوستی به صحبت‌های یک مقام مسئول (رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی) واکنش نشان داد.واکنش علیدوستی به سخنان آیت الهی را در ادامه مشاهده می کنید.

واکنش ترانه علیدوستی به سخنان زهرا آیت الهی درباره ازدواج !



واکنش علیدوستی به سخنان آیت الهی
زهرا آیت الهی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگوی ویژه خبری صدا و سیما، گفت:ما باید بر مبنای سیاست های داخلی خود اقدام کنیم. بر اساس آمار مرکز آمار ایران پارسال(سال ۹۵)، ۳۶ هزار و ۴۲۲ ازدواج زیر ۱۵ سال دختران داشتیم که اکثر آنان با پسرهای ۲۰ تا ۲۴ سال ازدواج کردنددر حالی که در همین سال یک میلیون و ۲۹۷ هزار و ۳۰۰ دختر ۳۰ تا ۵۰ سال هرگز ازدواج نکرده داشتیمکه با احتساب خانم هایی که بر اثر فوت همسر یا طلاق، بدون همسر هستند این رقم به دو میلیون و ۲۳ هزار خانم ۳۰ تا ۵۰ سال بدون همسر می رسد.

واکنش علیدوستی به سخنان آیت الهی
زهرا آیت الهی

حالا اگر یک مسئول نظام بخواهد برنامه ریزی کند، باید برای اون ۳۶هزار و خرده ایبرنامه ریزی کند(دختران زیر ۱۵ سال)، یا کمک کنه که دختران ازدواج کنند؟چه اونهایی که هرگز ازدواج نکردند یا چه اونهایی که بدون همسرند.
وی افزود: چرا این اتفاق می افته؟ برای اینکه اون شاخص‌های جهانی میگه ازدواج مهم نیست،شاخص‌های جهانی اصلا برای خانواده تقدس قائل نمی شود.
همچنین آیت‌الهی در بخشی دیگر از گفته هاش به راه اندازی “وزنه برداری” و “بوکس” بانوان انتقاد کرد.
واکنش ترانه علیدوستی به گفته‌های رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده:از آمار ازدواجهای زیر ۱۳ سال که قانونی نیستند با خبرید
واکنش علیدوستی به سخنان آیت الهی در ۳ توئیت
ترانه علیدوستی در ۳ توئیت به این سخنان واکنش نشان داد . واکنش علیدوستی به سخنان آیت الهی  در توئیتر را بخوانید:
توئیت اول: کدام فاجعه بزرگتر است خانم آیت اللهی؟ اینکه سی و خورده ای هزار زن هرگز ازدواج نکنند،یا اینکه همین حالا در کشور ”۱۵۰۰۰ دختر زیر ۱۵ سال مطلقه یا بیوه داریم؟” آیا تقدسخانواده یعنی به عقد در آوردن و فرزندکِشی از کودکان؟ بعدش چی؟ فاجعه بی همسری نیست، نگاه من و شما به خودمان است.
توئیت دوم: از آمار ازدواجهای زیر ۱۳ سال که قانونی نیستند اما ثبت میشوند هم با خبرید؟یا فقط گرفتار پیله کردن به زن بوکسور و ورزشکارید؟
توئیت سوم: اصلاح فرمودید ۲ میلیون بالای سی سال مجرد نه سی هزاروخورده ای.که فرقی در اصل حرف نمیکند. آمار طلاق رو هم بگید میون دخترهایی که واجبه شوهر بدید: سال ۹۵، هر سه ازدواج یک طلاق.

واکنش علیدوستی به سخنان آیت الهی
توئیت ترانه علیدوستی
[کد خبر:AJ24205]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب