باشگاه استقلال تهران فرهاد مجیدی را با قراردادی رسمی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد.

به گزارش آینه جم، فرهاد مجیدی، سرمربی فصل گذشته تیم استقلال تهران با این سمت به نیمکت آبی پوشان بازگشت تا با عقد قراردادی رسمی فعالیت خود را آغاز کند. باشگاه استقلال ظهر دیروز شاهد استعفای محمود فکری از سمت سرمربیگری این تیم بود و از این رو مذاکرات با مجیدی به صورت جدی دنبال شد تا در نهایت این سرمربی 44 ساله به عنوان سرمربی جدید آبی‌ها معرفی شود. مدت قرارداد این سرمربی برای دو سال و نیم خواهد بود.

این سومین حضور مجیدی روی نیمکت تیم استقلال به عنوان سرمربی خواهد بود. اولین تجربه سرمربیگری او در تیم سابقش به بعد از جدایی وینفرد شفر در فروردین ماه سال 98 برمی‌گردد که بعد از پایان همکاری با این سرمربی آلمانی، مجیدی از سوی باشگاه به عنوان سرمربی معرفی شد و تا پایان فصل در این سمت باقی ماند تا اینکه پیش از شروع فصل جدید جدا شد.

به گزارش ایلنا، مجیدی که قرار بود تا زمان مشخص شدن سرمربی جدید این سمت را برعهده داشته باشد، بعد از جدایی از استقلال برای مدتی از میادین دور بود تا اینکه آندره آ استراماچونی در زمستان گذشته استقلال را ترک کرد و او مجددا به این سمت بازگشت. او در شهریورماه امسال هدایت این تیم را برای دومین بار ترک کرده بود.

فرهاد مجیدی بعد از امضای قرارداد در محل باشگاه استقلال

فرهاد مجیدی رسما سرمربی استقلال شد

در حالی که به نظر می‌رسید عمر مربیگری مجیدی با توجه به نایب قهرمانی در لیگ، پیروزی در دربی و رسیدن به فینال جام حذفی این بار طولانی‌تر شود اما اختلافات بین او و احمد سعادتمند باعث شد سرمربی جوان آبی‌پوشان در دومین تجربه مربیگری خود، حضور کوتاهی در تیم محبوبش داشته باشد.

اکنون حضور مجیدی به عنوان سرمربی جدید روی نیمکت این تیم وضعیت آرامی ندارد. استقلال تا پایان هفته شانزدهم در رده سوم جدول رده بندی ایستاده و 6 امتیاز از صدر جدول فاصله دارد اما این سرمربی جوان نسبت به دو مرتبه گذشته شانس بیشتری دارد چراکه می‌تواند در نقل و انتقالات بازیکنان مدنظر خود را جذب کند و اینکه هنوز رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی برای استقلال آغاز نشده است

[کد خبر:AJ35122]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب