جدیدترین ها از استان بوشهر

ویژه ها

یادداشتی به بهانه 17 مرداد روز خبرنگار؛ رسانه های استانی را دریابیم

    آینه جم؛ ابراهیم قیصری: ۱۷ مرداد به یاد شهید صارمی روز خبرنگار است روزی که...

آقای استاندار! صدای وا عطشای مردم «جم» را بشنوید قبل از آنکه دیر شود

  آینه جم؛ابراهیم قیصری: کف گیر سفره های زیر زمینی جم تنها منبع تامین آب شرب...

اظهارات عجیب و دور از انتظار مدیر کل حفاظت محیط زیست استان پیرامون آلودگی پتروشیمی های عسلویه

  آینه جم/ ابراهیم قیصری : هفته گذشته مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از شرکت...

آب خلیج فارس در مرکز ایران و مسئولان بی دغدغه ای که نظاره گر دشت بی آب جم اند

      آینه جم/ ابراهیم قیصری طبق گفته استاندار یزد، عملیات نهایی انتقال آب...

پروژه آبرسانی جم؛معیاری برای بررسی عملکرد فرماندار، استاندار و نماینده مجلس

    آینه جم/ ابراهیم قیصری چهار دهه از حضور صنعت نفت در منطقه می گذرد، سه دهه...

حرف های نماینده دشتستان پیرامون مسئولیت های اجتماعی صنایع عسلویه و ذکر ۱۰ نکته

    آینه جم؛ ابراهیم قیصری:  ابراهیم رضایی  نماینده دشتستان در جلسه شورای...

طبقه متوسط در آستانه فروپاشی؛ منزلتم را برگردانید، تا نمیرم

      آینه جم؛  سجاد بهزادی- (دانشجوی دکتری جامعه شناسی سیاسی) تورم...

نقش صنعت پتروشیمی در توان و ایستادگی اقتصادی ایران و پیشبرد اقتصاد مقاومتی

    آینه جم/ محمدعلی عبدالشیخی  صنعت پتروشیمی به عنوان یکی از صنایع بزرگ و...

فاصله‌های کهکشانی ما با دیگران!

  آینه جم/ سجاد بهزادی- جانشین پلیس راهور به تازگی در گفت‌وگو با ایسنا گفته...

برنامه هفتم توسعه و یک مطالبه جدی مردم استان بوشهر از مسوولان

        آینه جم/  ابراهیم قیصری ؛ یکی از سندهای بالادستی که در کشور ما...

بخش مغفول مانده در بیمارستان توحید جم و استرس مادران جمی

    آینه جم؛ ابراهیم قیصری: یکی از بخش های مهم بیمارستان ها بخش NICU ( بخش مراقبت...

دست رد وزیر کار به سینه استاندار بوشهر برای یک انتصاب و ذکر ۸ نکته مهم

        آینه جم، ابراهیم قیصری:  سال قبل استاندار بوشهر برای مدیر عاملی...

جهاد تبیین و رسالت مهم روابط عمومی شرکت های منطقه برای اطلاع رسانی دستاوردهای صنعت پتروشیمی

        آینه جم- ابراهیم قیصری:  یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی...

رئیس جدید روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی و یک ماموریت مهم

آینه جم؛ ابراهیم قیصری *: در آخرین روزهای سال ۱۴۰۰ در راس روابط عمومی سازمان منطقه...

سر بی کلاه جم از سفر رئیس جمهور به استان بوشهر

    آینه جم؛ابراهیم قیصری:  ۵ ماه پیش رئیس جمهور به استان بوشهر سفر داشت که...

نقش روابط عمومی در توسعه پایدار محیط زیست

    آینه جم: فرامرز پریزی کارشناس ارشد روابط عمومی روابط عمومی چه نقشی در...

00555.gif

IMG-20220501-WA0035.jpg

 

 

0000000006666.jpg

 

 

 

آینه جم/ابراهیم قیصری: 
حدود دو ماه پیش مدیر عامل جدید سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی منصوب شد تا بعد از چند دوره؛  بالاخره یک مدیر خارج از منطقه ویژه پارس جنوبی سکان دار این  سازمان شود .
 
یکی از رسالت های اصلی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی توجه به مناطق پیرامون و مسئولیت های اجتماعی است.
 
سال گذشته با حکم مدیر عامل سابق منطقه ویژه پارس جنوبی؛  سعید اسدپور رئیس روابط عمومی سازمان شد. 
 
اسدپور که تحصیل کرده جامعه شناسی است و سابقه روابط عمومی نیز در کارنامه دارد   در ۶ ماه گذشته نتوانسته همانند روسای قبلی روابط عمومی منطقه ویژه عمل کند.
 
به اعتقاد نگارنده؛ با توجه به رسالت مهم سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی؛  حضور نیرویی مجرب و با انگیزه و آشنا با علم روابط عمومی  ،بازویی توانمند برای مدیر عامل است آن هم مدیر عاملی که شناخت کافی از منطقه ندارد اسدپور تاکنون نشان داده نمی تواند این بازوی  موفق باشد.
 
ساده ترین کار برای روابط عمومی، دعوت از اصحاب رسانه در برنامه های مختلف ،رصد رسانه های منطقه و همچنین درج اخبار شرکت در پورتال رسانه هاست.
 
  از زمان حضور اسدپور در راس روابط عمومی سازمان ، تعاملی  با رسانه های منطقه  برقرار نشده که نشان از ارتباط  وی با رسانه ها باشد تا جاییکه چند هفته پیش رسانه های جنوب استان منتقد سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی و روابط عمومی  شدند.
 
روزانه در رسانه های منطقه ،مسائل و موضوعات مختلفی مطرح می شود موضوعاتی که برخی از آنها به سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی مرتبط است و عکس العملی در سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی دیده نمی شود موضوعی که موید خلا روابط عمومی فعال و پیگیر  در سازمان است .
 
تا امروز اسدپور نتوانسته کارنامه موفقی از خود به یادگار بگذارد  امید می رود مدیر عامل جدید  سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی در رفتار روابط عمومی یا شخص روابط عمومی  تغییر ایجاد کند بلکه این تغییر ، پشتوانه ای برای موفقیت مدیر عامل و سازمان باشد.
[کد خبر:AJ36284]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-1 # بی طرف 1400-04-20 12:24
با عرض سلام،ضمن احترام به مطالب فوق احساس می‌کنم آقای اسدپور همه پیشینه خوبی دارند در حوزه ارتباط و روابط عمومی علی الخصوص در منطقه پارس جنوبی و هم انصافا ارتباط خوبی با خبرنگاران و گاها حمایت از قشر خبرنگاران و حوزه خبر رسانی،الا ایهال شخصیت موفقی بوده در منطقه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # محمد جوهری 1400-04-20 13:08
درود بر جناب قیصری عزیز که به موضوع بسیار مهمی اشاره فرمودید. متاسفانه در بیشتر سازمانها و شرکتها و نهادهای کشور ما به روابط عمومی بهای لازم داده نمیشود و بیشتر یک پست تشریفاتی است. حال آنکه در دنیای امروزی و در شرکتها و سازمانهای بسیار بزرگ و گسترده در سراسر دنیا واحد روابط عمومی یکی از واحدهای حساس، مهم، کاربردی و اساسی و پایه ای است که در حیات شرکت،تعالی سازمان و پیشرفت و سود دهی،جذب مخاطب و مشتری نقشی بسیار حیاتی و اساسی ایفا می کند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه