جدیدترین ها از استان بوشهر

ویژه ها

اقدام ارزشمند پتروشیمی جم در نیمه شعبان؛اهدای ۷۷ جهيزيه به‌ نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در جنوب‌ استان+عکس

      آینه جم-همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه، و در آستانه ولادت امام زمان (عج)...

برگزاری همایش پایانی دوازدهمین نکوداشت روز جم +تصاویر

      آینه جم/ آیین دوازدهمین نکوداشت روز جم با حضور گسترده مردم و مسوولان در...

یکی میراث فرهنگي بوشهر را صدا بزند

    آینه جم-  سید مرتضی کراماتی  غفلت متولیان امر در اداره کل میراث...

قضیه حمار در ریاضی و بحث آزمون استخدامی پتروشیمی پردیس

    آینه جم/  مصطفی ارجمند حمار از قضایای معروف هندسه است. این قضیه می گوید:...

تشخیص رایگان و محرمانه ایدز در بوشهر، برازجان، کنگان و عسلویه/علائم نگران کننده ایدز

        آینه جم/   رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم گفت: چهار مرکز...

نتایج اولیه انتخابات شورای شهر بوشهر + منتخبان و علی‎البدل ها

  آینه جم: طبق شنیده ها، اکثریت کرسی های ششمین دوره شورای شهر بوشهر در اختیار...

یادداشت/ پریشان؛مردی برای تمام فصول

      آینه جم-   افشین پریشان عضو باسابقه شورای شهر جم، در یک دهه گذشته...

تقدیر وزارت کار از پتروشیمی جم/شریعتمداری: پتروشیمی جم پیشرو در مبارزه با فساد و شفافیت

      آینه جم؛   طی همایشی با حضور “محمّد شریعتمداری”، وزیر...

با تغییر رویکردهای مدیریتی محقق شد؛ افزایش رضایتمندی کارکنان پلی پروپیلن جم

    به گزارش آینه جم به نقل از  روابط عمومي شركت پلي پروپيلن جم، عليرضا...

استخدام ۱۸۴ نفر در نیروگاه اتمی بوشهر(+جزئیات و لینک ثبت نام )

      آینه جم؛   رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان بوشهر از برگزاری...

چه جاذبه ای در استان بوشهر در تابستان ده ها هزار نفر را به سمت خود می کشاند؟ + تصاویر

آینه جم؛ شبیر فکوریان: در این بخش هدف بر معرفی یکی از جاذبه های بسیار مهم استان...

آیا گورستان لنج ها را تا به حال دیده ای؟ + تصاویر

        آینه جم؛ جاذبه های گردشگری استان بوشهر: از بوشهر که میزنی بیرون و...

گنبد نمکی جاشک، با نمک ترین شگفتی طبیعت بوشهر + تصاویر

    آینه جم: یکی از جاذبه های استان بوشهر که در سفرتان به بوشهر ارزش دیدن دارد،...

میراث فرهنگی بوشهر در خواب غفلت‌

    آینه جم؛   سید مرتضی کراماتی بردستانی شهر باستانی بردستان با دارا...

استخدام ۱۲۸ نفر در شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های استان بوشهر + جزئیات و دانلود دفترچه

       آینه جم؛  ۱۲۸   نفر نیروی بهداشتی از طریق آزمون استخدامی...

گزارش تصویری

تصاویری از زندگی بومیان آمریکا بیش از صد سال قبل

تصاویری از زندگی بومیان آمریکا بیش از صد سال قبل

تصاویری از زندگی بومیان آمریکا بیش از صد سال...

عکس‌های تاریخی از امیرنشین دبی

عکس‌های تاریخی از امیرنشین دبی

عکس‌های تاریخی از امیرنشین دبی آینه...

(تصاویر) قطر؛ ۵۰ سال قبل

(تصاویر) قطر؛ ۵۰ سال قبل

(تصاویر) قطر؛ ۵۰ سال قبل   قطر مثل...

آینه جم :نماینده مردم شهرستان‌های جم، کنگان، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به مشکلات پارس جم گفت: اعتبار مسئولیت‌های اجتماعی نفت‌وگاز در جنوب استان بوشهر هزینه شود.

به گزارش آینه جم؛ سکینه الماسی یکشنبه‌شب در جمع هواداران پارس جنوبی جم اظهار داشت: حضور در جمع هواداران پارس جنوبی جم و پاسخگویی را افتخاری برای خود می دانم و قطعا پاسخگوی عملکرد خود در حوزه ورزش هستم.

2121230.jpg

 

وی ادامه داد: متاسفانه در سالیان گذشته، اعتبارات ورزشی به بهانه حضور نفت و گاز به هیئت ها به درستی پرداخت نمی شد اما امروز خوشحالم که اعتبارات خوبی را از وزارت ورزش و جوانان اخذ و به هیئت های ورزشی و تیم ها کمک کردیم.

الماسی با اشاره به اینکه ۳۲ پروژه ورزشی در قالب تفاهم نامه نفت درچهار شهرستان جنوبی استان در حال اجراست اضافه کرد: طی این تفاهم نامه طی ۵ سال زیر ساخت های ورزشی جنوب استان به شرایط مطلوبی خواهد رسید.

وی بیان کرد: ۱۷۰ تیم ورزشی در شهرستان جم وجود دارد که از این تعداد ۲۸ تیم در سطح استانی و ملی فعال هستند و انتظار دارند از این تیم ها هم حمایت کنیم که این مهم را با جدیت در دستور کار قرار دادیم.

نماینده مردم شهرستان‌های جم، کنگان، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی افزود: نشست هم اندیشی توسعه ورزش قهرمانی به خصوص تیم پارس جنوبی جم کار خوبی است اما لازم است متولیان اصلی تیم و مدیر عامل منطقه ویژه و باشگاه پارس جنوبی هم حاضر و پاسخگوی عملکرد خود باشند.

وی ادامه داد: برای جذب اعتبار نیازمند اقدامات همدلانه و همه جانبه با مشارکت مردم، مسئولان و مدیران عامل منطقه ویژه و باشگاه پارس جنوبی هستیم تا با طی مسیرهای قانونی و فارغ از احساسات به نتایج مطلوب برسیم.

الماسی خاطرنشان کرد: هر جایی که مطالبه گری شده با تمام وجود همراهی کرده ام و انتظار دارم مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی هم در این زمینه تعامل و مطالبه گری داشته باشد نه اینکه دغدغه می را فقط در هواداران و مردم عزیز شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه امروز شرایط کشور برای تامین مالی سخت شده اما برای رفع نیازهای تیم هم التماس کرده ام و هم تذکر داده ام، اظهار داشت: برای تامین مالی تیم پارس جم با مدیران عامل پتروشیمی ها مذاکره کرده ام تا بتوان با بخشی از هزینه ها را تامین کرد.

الماسی گفت: وزیر نفت در پاسخ به پیگیری هایم می‌گوید مگر تو مدیر عاملی! انتظار دارم تلاش من با پیگیری جدی مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی و مدیر عامل منطقه ویژه همراه شود تا بتوان تداوم حضور در لیگ برتر را رقم زد.

وی بیان کرد: در هر بخشی که مطالبه گری شده با جدیت پیگیری کرده ام اما متاسفانه تا کنون فقط یکبار مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی اعلام نیاز کرد که با نشست در وزارت ورزش و جوانان موضوع حل شد.

نماینده مردم شهرستان‌های جم، کنگان، عسلویه و دیر در مجلس افزود: یکی از رسالت های مهم مدیر عامل باشگاه اسپانسرینگ و تبلیغات است وگرنه پول گرفتن و مدیریت کردن کار ساده ای است. برای اسپانسرینگ با مدیران عامل باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفتگو کردم و حاضر هستم هماهنگ کننده باشم اما متاسفانه اراده ای در مدیریت باشگاه برای این موضوع وجود ندارد!

وی اضافه کرد: بارها به مدیر عامل منطقه ویژه و باشگاه تاکید کرده ام تیم های پایه تقویت شود و از نیروهای توانمند بومی برای مدیریت و مربی گری استفاده شود تا از ظرفیت ورزشکاران بومی بیشتر استفاده شود.

الماسی اضافه کرد: تأسف آور است که در قطب صنعتی کشور تنها تیم امید بخش جنوب کشور برای ادامه مسیر با اما و اگر مواجه باشد. چه معنی دارد که خون دل خوردن و زجر کشیدن و التماس کردن برای تامین اعتبار برای هواداران و مسئولان محلی و استانی باشد اما عکس یادگاری را دیگران بگیرند!

وی بیان کرد: وقتی طبق قانون کمک های شرکت های نفت و گاز در حوزه مسئولیت های اجتماعی به حساب منطقه ویژه واریز می شود باید مدیر عامل منطقه ویژه امروز پاسخگوی عملکرد خود در جنوب استان باشد.

الماسی افزود: گاها شاهد هستیم که اعتبارات مسئولیت های اجتماعی نه در جنوب استان که در جاهای دیگر هزینه می شود و وعده های داده شده برای احداث زمین چمن مصنوعی در شهرستان جم به شمال استان منتقل می شود.

وی خاطرنشان کرد: با مدیر عامل منطقه ویژه اختلافی ندارم اما مردم و منافع آنان خط قرمز هستند و با هر مسئولی منافع مردم را نادیده بگیرد مقابله می کنم همانطور که برای تیم پارس جنوبی جم به رئیس جمهور و وزیر نفت هم تذکر داده ام.

الماسی گفت: از مهدی تارتار و کادر فنی خوب تیم و کادر مدیریتی از صمیم قلب تشکر می کنم و امیدوارم با دغدغه مندی مدیریت منطقه ویژه و باشگاه ، دغدغه اخلاق مدارترین هواداران کشور برطرف شود. قطعا برای تداوم حضور موفق تیم پارس جنوبی جم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

[کد خبر:AJ25865]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه