000000000000000052639569649.jpg

آينه جم : در اولین نشست شورای حل اختلاف استان بوشهر در دوره جدید وضعیت سه شورای اسلامی استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش « آينه جم »؛ این اولین جلسه شورای مذکور از زمان انتخاب حجت الاسلام خدری و محمدباقر سعادت دو نماینده مجلس دهم به عنوان اعضای آن بوده که به میزبانی استانداری برگزار شد.

طبق شنیده ها، انحلال با بررسی برخی وضعیت سه شورای شهر آبپخش، نخل تقی و گناوه در دستور کار بوده که ظاهرا با مخالفت نمایندگان، انحلال شوراها به نتیجه نرسیده و مقرر شده این موضوع به جلسات آینده موکول شود.

طبق اطلاعات دریافتی، در این جلسه با سلب عضویت دو عضو شورای شهر نخل تفی موافقت شده است. البته این رای بدوی می باشد و باید به تایید شورای حل اختلاف مرکزی در تهران برسد.

به نظر می رسید موضوع انحلال شورای شهر آبپخش که قریب 2 سال به دلیل اختلاف اعضایش جلسه ای تشکیل نداده، جدی تر می بود، ولی ظاهرا ارتباط خویشاوندی برخی اعضای شورا با مسئولین استانداری مانع این موضوع شده است.

همچنین گفته می شود بحث شورای نخل تقی نیز در پی برخی اصطکاک های اخیر میان این نهاد مدنی و استانداری به میان آمده است.

شورای شهر گناوه نیز که هنوز تکلیف 4 عضو اصلی اش به دلیل پرونده قضایی مبهم است، فرصت موقت حضور اعضای علی البدل نیز ماه گذشته خاتمه یافته و هنوز مشخص نیست چه تصمیمی برای آن اتخاذ می شود. ضمن اینکه اکنون شهرداری این بندر به صورت سرپرستی است و شورا در صدد تعیین سومین شهردار در دوره چهارم می باشد!/خليج فارس

[کد خبر:AJ18183]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # جمی 1395-07-04 14:51
اینشاالله شورای شهرجم هم انحلال بشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # یوسف دوستدار 1395-08-26 10:33
ان شاء الله تمنا دارم از ریاست محترم هئت حل اختلاف شهر وروستا استان بوشهر هرچه سریعتر پرونده شماره42943 مورخه1395/8/26ک ه از طرف وزارت کشور به این هیئت ارجاع داشته سریعتر برسی شود تا حق به حق دار رسیده شده باشد باتوجه به گذشت بیش از سه سال از راکد نمودن این پرونده توسط فرمانداری وبازرسی استان بوشهرکه باعث پایمان شدن حق اینجانب ومردم شریف روستای دهنو از توابع شهرستان عسلویه گردیده است واین یک ظلم بزرگی در حق اینجانب ومردم بوده است در حالی که اینجانب بعنوان رئیس سابق وعضو فعلی ولی متاسفانه هیچ گونه مشارکتی درجلسات شورا دعوت از بنده بعمل نیامده است وهیچ گونه از عملکرد دهیار وشورا خبری نداشتم وجهت اینکه بتوانم جلوی مردم ادعای حیثیت داشته باشم که بنده از تخلفات اعضای شورا ودهیار خبر ندارم و بنده هیچ گونه مصوبه ای خلاف قانون وبدون مناقصه امضاء نکردم داشته باشم امیداوم این پرونده به زودی برسی شود چرا که دوره چهارم داره به اتمام می رسد وچرا باید جواب ندهند آیا جواب ندادند بی احترامی بی رای مقام بالاتر نیست چرا باید وقت تلفی افراد کنتد که این دوره هرچه سریعتر به اتمام رسیده شده باشد لذا استدعا دارم از ریاست محترم هیئت حل اختلاف شهر وروستا استان بوشهر رای شایسته اتخاذ نمائید که حق به حق دار رسیده شده باشد که مزید شکر وامتنان است یوسف دوستدار عضو شورای اسلامی روستای دهنو از توابع شهرستان عسلویه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب