000000000.jpg

آینه جم ؛ رییس هیات فوتبال استان بوشهر گفت : همچون سربازی آماده همکاری خالصانه و تمام قد با تیم فوتبال پارس جم هستم.

محمد نجفی در گفتگو با خبرنگار آینه جم در واکنش به برخی نقدهای و گلایه های اخیر سرمربی پارس جم وشبکه های اجتماعی بیان داشت : ایجاد این ذهنیت های منفی توسط برخی، زیبنده نیست و هر گونه کوتاهی در زمینه همکاری با پارس جم را تکذیب می کنم.

وی افزود : موفقیت هر کدام از تیم های فوتبال استان را موفقیت خود می دانم.

نجفی در زمینه ثبت قرارداد سه بازیکن پارس و نرسیدن به بازی حساس روز گذشته نیز اظهار داشت : تا ساعاتی قبل از بازی روز جمعه نیز منتظر حضور مدیران باشگاه پارس جم برای انجام امورات بودم اما حضور نیافتند.

نجفی تصریح کرد: چند بازیکن پارس جم که به تیم های دیگر پیوسته اند هنوز تسویه حساب از هیات فوتبال استان، ثبت نکرده اند و برگ تسویه نگرفته اند.

رییس هیات فوتبال استان بوشهر بیان داشت : انتظار داریم مدیران باشگاه پارس جم قوانین نقل و انتقال بازیکنان را بخوبی رعایت کنند و همکاری کامل با هیات فوتبال استان داشته باشند؛ ما هم هر کاری از دستمان بر آید برای پیشرفت فوتبال جنوب استان و به عشق مردم شریف جم انجام خواهیم داد.

نجفی گفت : برخی اتهامات با شخصیت اینجانب سازگاری ندارد نیاز است مدیریت باشگاه در کنار هیات فوتبال استان و همگام و همدل، برای انجام امورات، همکاری داشته باشند.

رییس هیات فوتبال استان در پاسخ به این اتهام که وی می خواسته فرزند خود بر تیم قالب کند نیز افزود : من دو فرزند فوتبالی دارم که یکی در شاهین و دیگری در ایران جوان، حضور دارند.

نجفی بیان داشت : آقای تارتار سرمربی پارس جم نسبت به وی شناخت ندارد و حضور عوامل از هیات فوتبال در باشگاه پارس جم کذب محض است.

رییس هیات فوتبال استان بوشهر در پایان با بیان اینکه در هر لحظه آماده سربازی تیم فوتبال پارس جم است بیان داشت : دلسوزی من نسبت به فوتبال جم اگر بیشتر از مدیران و مربیان پارس جم نباشد قطعا کمتر هم نیست.

کارشکنی نجفی در فدراسیون!

گفتنی است رضاییان مدیر عامل باشگاه پارس جم امروز در پیام واتس آپی در گروه هواداران پارس جم نوشت : باشگاه طبق روال جاري پس از انعقاد قرارداد با بازيكنان و كادر تيم اسناد و مدارك را آماده ارسال به هيات فوتبال شهرستان جم نموديم كه متاسفانه با دستور جناب نجفي هيات شهرستان را از ثبت قرارداد منع كرده و اين مسئله باعث تنش بين هيات استان و شهرستان گرديد و با توجه به زمان محدود باقي مانده مكاتبه اي با فدراسيون انجام شد و مدارك به فدراسيون فوتبال ارسال گرديد و با دستور دبيركل محترم فدراسيون جناب آقاي دكتر اسدي كارت بازيكنان صادر گرديد و مسابقات گذشته را انجام داديم عليرغم همه كارشكنيها ،پس از بازي با آلومينيوم اراك كارت بازي آقايان جراح كار و فيض الهي توسط ناظر بازي ضبط شد و پس از پيگيرها آقاي نجفي را به عنوان شاكي تيم در فدراسيون مطرح ميكردند (و اين موضوع باعث تعجب كاركنان و مسئولين فدراسيون بوده)و همه پيگيريها از طريق دلسوزان استان و شهرستان براي متقاعد كردن آقاي نجفي انجام شد ولي ايشان جوابگوي تلفن نبودند به گواه همه دوستان عليرغم قول همكاري كه داده بودند .اميدوارم اين كش و قوسا ادمه پيدا نكنه و تيم شايسته و لايق پارس جنوبي جم متضرر نشه؛ لازم به ذكر است در ليگ گذشته مبلغ هشتاد و پنج ميليون تومان به حساب هيات استان واريز شده است و جا دارد از همكاريهاي جناب آقاي اسدي رييس محترم هيات فوتبال شهرستان كه همه جوره با ما همكاري داشته و دارند كمال تقدير و تشكر را به عمل آورد.

رحیم خطیب سرپرست تیم فوتبال پارس جم نیز در پیامی واتس آپی نوشت:آقای نجفی من سرپرست تیم پارس جم هستم چندبار به آقای اسدی رییس هیات فوتبال جم جهت ثبت قرارداد مراجعه کردم ایشان ثبت نکردند چون جناب عالی اجازه نداده بودید با آقای عبدی پور تماس گرفتم طبق دستور شما بازم گفتند رییس اجازه ثبت نمیده در صورتیکه قرار بود به جم تشریف بیارند جهت ثبت قرارداد با جنابعالی تماس گرفتم جواب ندادید متوسل به فرماندار شدم و گفتم اگر بحث بدهی میباشد به فرض هیات فوتبال بوشهر من متقبل میشوم اما بازم جواب منفی حصرت عالی بفرمایید باید چکار میکردیم چه نوع همکاری هر چند که من متوجه عدم همکاری شما هستم.

به نظر می رسد این حواشی برای تیم پرطرفدار و مدعی صعود به لیگ برتر پارس جنوبی جم، زیان های غیرقابل جبران خواهد داشت.

[کد خبر:AJ17746]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # جرجیس 1395-06-07 09:40
از برآیند همه این حرفها فقط یک نتیجه می توان گرفت و آنهم دروغگویی محض آقای..... است.
...................................................
پاسخ سردبير: كاربر محترم، با عرض پوزش بخشي از ديدگاه شما حذف مي شود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب