00000046532176292.jpg

آینه جم: دربی خانوادگی لیگ یک در شهر جم  با پیروزی شاگردان فیروزکریمی پایان یافت.

 به گزارش" آینه جم "در هفته هشتم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر جمعه دو تیم اکسین البرز و پارس جنوبی جم در جم به مصاف هم رفتند که در پایان این شاگردان فیروز کریمی بودند که موفق شدند با پیروزی قاطع دو بر صفر شاگردان تار تار را شکست دهند و در یک قدمی صدر جدول قرار گیرند.

تیم مدعی اکسین البرز در حالی به جم رفته بود که به نظر می رسید در گرمای جم کار سختی را داشته باشد نیمه نخست این بازی نیز تا حدودی تحت تاثیر گرمای هوا و استرس بازیکنان دو تیم قرار گرفته بود و دو تیم موقعیت های خطرناکی را نتوانستند روی دروازه یکدیگر خلق کنند.

اما نیمه دوم ورق بازی برای هر دو تیم برگشت شاگردان تار تار که در خانه به میدان می رفتند برای کسب هر3امتیاز مسابقه حملات متعددی را بر روی دروازه اکسین البرز ترتیب دادند اما درست در اوج حملات پارس جنوبی این اکسین البرز و باز هم امیر میر بزرگی بود که موتور گلزنیش برای تیمش روشن شد و به زیبایی هر چه تمام تر توپ را درون دروازه پارس جنوبی جم قرار داد تا تیم فیروز خان از تیم دامادش جلو بیافتد.

بعد از این گل باز هم این تیم میزبان بود که برای جبران گل خورده جلو کشید اما علی امیری در دقیقه88تیر خلاص را وارد دروازه پارس جنوبی کرد تا 3امتیاز ارزشمند این بازی به فیروز کریمی و تیمش برسد.

اکسین البرز با این پیروزی 18امتیازی شد و به دلیل یک تفاضل گل کمتر نسبت به گل گهر سیرجان در مکان دوم جدول قرار گرفت و هفته آینده باید در خانه از فولاد یزد پذیرایی کند.

پارس جنوبی جم با این باخت 13امتیازی باقی ماند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی مازندران در جایگاه ششم جدول قرار گرفت و هفته آینده باید در کرمان به مصاف مس کرمان برود.

خبرنگار:علیرضا یاوری/ عکاس:حجت عبداللهی




[کد خبر:AJ18169]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب