00000000000055mage162.jpg

آینه جم ، رييس روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم ضمن تبريك بازگشايي مدارس به فرهنگيان ودانش آموزان شهرستان گفت: بيش از 100 بسته نوشت افزار ، بین دانش آموزان کم بضاعت مدارس روستاهاي شهرستان جم توزیع شده است .

به گزارش آینه جم،نعمت الله جمالي خاطرنشان كرد: این لوازم التحرير امروز بین تعدادي از دانش آموزان در 7 مدرسه ابتدايي  به صورت حضوري توزیع شد.
وي ادامه داد: اين كار با ارزش براي دومين سال متوالي است كه ادامه مي دهيم وانشالله در استمرار آن نيز براي سالهاي آتي جدي و مصمم هستيم. 

رييس روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم اظهار داشت: قطعا در ميان 200 هزار دانش آموزي كه امسال در استان بوشهر راهي مدرسه شده اند افراد كم بضاعت نيز وجود دارد كه انشالله اين كار ما اول  موجب رضايت خداوند و سپس الگويي براي ديگر شركت هاي منطقه باشد.
وي تصريح كرد: روابط عمومي ها در تمامي شركت هاي نفت وگازي بعنوان متولي مسوليت هاي اجتماعي معرفي شده اند وتلاش خواهيم كرد در همين راستا به محيط پيرامون توجه بيشتري داشته باشيم.
جمالي افزود: توزیع بسته های آموزشی شامل لوازم التحریر و نيازهاي ضروري دانش آموزان در آستانه سال تحصیلی سبب ایجاد انگیزه و شور و نشاط در میان آنان خواهد شد.

توليد بيش از 4 هزار و 700 تن گاز مايع در شركت پالايش گازفجرجم

مديرعامل شركت پالايش گازفجرجم در نشست با سرپرستان واحدهاي مختلف پالايشگاه از توليد بيش از 4 هزار و 700 تن گازمايع ( " ال پي جي " ) در اين شركت در شهريور ماه گذشته خبر داد.

هادي هاشم زاده فرهنگ خاطرنشان كرد: اين ميزان توليد در مقايسه با ماه قبل رشد 53 درصدي را نشان مي دهد.
وي ادامه داد: محصول ارزشمند گاز مايع (LPG) اين شركت پس از توليد توسط تانكرهاي حمل سوخت جهت استفاده در مراكز مورد نياز بارگيري ميشود.
مديرعامل شركت پالايش گازفجرجم تصريح كرد: در شهريورماه سال جاري،  اين شركت همچنين نزديك به 600 هزار بشكه ميعانات گازي توليد داشته است كه پس از ذخيره در مخازن از طريق يك خط لوله جهت بارگيري به پايانه صادراتي ميعانات گازي اين شركت در بندر سيراف ارسال گرديده است.
وي در مورد ميزان توليد گاز در شهرماه جاري شركت پالايش گازفجرجم نيز گفت: اين شركت بحمدلله توانسته است در ماه گذشته همچنين  نزديك به يك ميليارد و 800 ميليون متر مكعب گازتوليد كند.

منبع: روابط عمومی

[کد خبر:AJ18209]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+7 # فرزاد 1395-07-05 21:08
جناب فرهنگ ضد مردم جم هست چرا افراد غیر بومی میاره سر کار ولی موقعی که بومی میخاد بیا میگه نیرو گرفتن ممنوع هست. تا کی مردم فریب میدی.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+6 # جمی 1395-07-07 14:14
اقای فرهنگ و اقای طاهری مدیر اجرایی پارس جم هر دو بر ضد مردم جم هستند تمامی پرسنل انها غیربومی هست هر روز غیربومی جذب می کنند و نیازی به هیچ تشریفات اداری ندارن ولی وقتی یه جمی برای کار به این افراد مراجعه می کنه حتی برای یه شغل ساده از به کارگیری انها خوداری و بهانه تراشی می کنند این رویه فعلی باعث شده که 99 درصد افراد غیربوی جذب این شرکتها بشن
امار جذب 50 درصد بومی فقط یک حرف است و درعمل موضوع متفاوت هست
چرا فرماندار محترم دستور بررسی این موضوع صادر نمی کنن تا برای مردم جم و مسولین روشن بشه که جذب 50 درصد بومی به هیچ وجه صحت نداره
وقتی شما بومی باشی و به این دو مراجعه می کنی انگار که عزرائیل می بینن این دو نگاه کاملا متفاوت به بومی ها دارن برای بررسی علل اون مسولین جم رو دعوت می کنیم تا صدای مردم بیکار و بومی جم نیز شنیده بشه
دست بردن در امار شاغلین غیربومی طوری شده که همه غیربومی ها رو یه جوری بومی جلوه بدن
در صورتیکه خیلی راحت میشه محل تولد فرد شاغل رو فهمید و بعدا نظر داده بشه تا بفهمن در حق ما جمی ها ظلم شده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+8 # از جم 1395-07-07 19:32
من با نظر فرزاد و جمی کاملا موافقم
شما برید ساختمان اداری که اقای طاهری مدیر اونجاست ببینید
شاید 50 نفر اونجا مشغول کارند فقط دو جمی اونجا کار می کنه یک نظافت چی و یه ابدارچی
مابقی افراد تماما غیربومی
متاسفانه برخورد اقای طاهری با مردم جم بسیار بده
انگار تمام شهرک ارث پدریشه
به جمی که که برای کار اونجا میاد بهش میگه نیرو لازم نداریم
چند روز پیش یکی از همشهری های خودش رو اورده سرکار به عنوان راننده خوذش
انصافا تو جم یه راننده پیدا نمیشه که بره از شهرستات بیاره
متاسقانه مسولین دلسوز نیستند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+8 # کارمند 1395-07-08 12:48
من خودم دیدم که یه جمی اهل بهارستان بود اسمش نمیارم . این بنده خدا یک ماه تمام هر روز به دفتر اقای طاهری میومد برای کار . از همه جا معرفی نامه اشتغال داشت اقای طاهری حتی حاضر نبود که با این فرد صحبت کنه و درد دلش رو بشنفه . صبح میامد تو ساختمان اداری می نشست ظهر می رفت دوباره با شروع کار که ساعت 3 بود میامد و مغرب هم می رفت من که اونجا میدیم دلم برای این بنده خدا اتیش می گرفت بنده خدا می گفت متاهل و قرزند داره ایا بهتر نبود اقای طاهری ایشون رو تا این حد اذیت نکنه . جرمش این بود که جمی بود. این نهایت بی انصافی است خدایا خودت همه رو به راه راست هدایت کن

امین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # در جواب کارمند 1395-07-08 15:19
در جواب کامنت کارمند :
بله من هم اون بهارستانی می دیدم که هر روز میامذ اونجا
ولی حقیقت مقصر خود بهارستانی بود
ایشون هر روز میاومد اونجا رو صندلی انتظار می نشست تا با طاهری ملاقات کنه . طاهری هم وقتی دید بهارستانیه هیچ کاری نمی کنه بی تفاوت بود بهش
اقای عزیز وقتی دیدی طاهری محلی بهت نمی ذاره خودت بلند شو برو تو دفترش هر طوری شده باهاش صحبت کن و حرفت بهش بزن این که اونجا بیای منتظرش بشینی هرگز بهت اجازه ملاقات نداد
رفتاری که با بهارستانیه شد توهینی بود به شعور همه جمی ها تمام کارگران و کارمندان شهرک متوجه حضور بهارستانی شده بودند من اولش فکر می کردم که اونجا کار می کنه
اینجا هزارتا سوراخ و سمبه داره چرا از طاهری شکایت
نکرد مقصر اصلی خودشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب