00000000000000000000000000000668I4A1995.JPG

آینه جم؛ فرماندار جم در نشست شورای ورزش شهرستان جم که با حضور الماسی نماینده مردم در مجلس برگزار شد گفت: در بحث توسعه زیرساخت های ورزش شهرستان اعتبارات شهرستان در سال جاری به رشد 100 درصدی رسید که روند حمایت از ورزش در شهرستان را شتاب می بخشد.

 فتح الله نوروزی افزود: جمعیت شهرستان جم طبق آخرین آمار سرشماری جدید بالغ بر 70 هزار نفر است که لازم است توسعه ورزش با جدیت و اهتمام هر چه بیشتر دنبال شود.
وی سرمایه گذاری در توسعه منابع انسانی را سودآور توصیف کرد و گفت: دولت تدبیر و امید در سه سال اخیر اقدامات موثری را در حوزه ورزش و جوانان انجام داده است و این روند در آینده نیز با جدیت ادامه می یابد.
فرماندار جم با تاکید بر اینکه رویکرد صنایع نفت و گاز در حمایت از ورزش شهرستان را تاریک نمی بینم افزود: شرکت های مستقر در منطقه تاکنون حمایت های خوبی از حوزه ورزش شهرستان داشته اند و انتظار داریم روند حمایت از ورزش و هیات های ورزشی بیش از پیش تداوم یابد.
نوروزی به موضوع سافت بال بانوان شهرستان اشاره کرد و گفت: دختران سافت بالیست جم در عرصه های ملی و بین المللی با جسارت و شهامت حضور یافته اند و موفقیت های خوبی را نیز به دست آورده اند که لازم است در این زمینه حمایت ویژه ای از این ورزشکاران انجام شود.
وی تاکید کرد: جوانان جم در دیگر رشته های ورزشی شهرستان نیز همواره افتخار آفرین بوده اند که حمایت از آنان می تواند نقش موثری در توسعه ورزش در شهرستان داشته باشد و انتظار داریم صنایع نفت و گاز با اولویت بندی رشته ها از سوی اداره ورزش و جوانان، حمایت از رشته های افتخار آفرین بیشتری را در دستور کار قرار دهد.





 

[کد خبر:AJ19422]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب