0000000000000000000201677796126.gif

به گزارش  آينه جم؛ با توجه به نزدیکی به انتخابات و در حالی که 4 ماه دیگر تا انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا باقی است، زمزمه های حضور افراد مختلف در انتخابات شدت گرفته است و  نقل مجالس عموما حکایت از حضور چهره های مختلف و تبلیغات آنان دارد.

 در این میان پایگاه خبری تحلیلی آينه جم نیز در راستای اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی گمانه زنی را در خصوص کاندیداهای احتمالی شهر کنگان جهت شرکت در انتخابات شورای اسلامی داشته است که این کاندیداهای احتمالی که زمزمه های حضور آنها در محافل بیشتر است، اشاره می شود.

به نوشته كوگانا ؛ کاندیدهای احتمالی می توان به علی پریشانی ، ابراهیم ابراهیمی، اسماعیل ایدانی ، زهرانوری،ابوذر حسین پور، عباس پرکم، اکبر رضایی، عبدالمجید حیاتی، علی آشنا، نادر احمدی، اکبر پاریابی، طاها دشتی مطلق، الیاس محمدی، خلیل غلامی، مسلم احمدی، رضا شعبانی، محمدعلی جلالیان، نسرین شه دوست، اسما نورایی، پویا فولادی، سولمازکریمی،رضا بحرینی پور، حجت اله عبدالهی اشاره كرد.

براساس اين گزارش ؛ انتخابات سال آینده شوراهاي اسلامي شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود و كانديدا اواخر اسفند ماه نام نويسي مي كنند.

خبر مرتبط: 

[کد خبر:AJ20105]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب