000000000000000000000000000000000000000000000000000000yyyyyyIMG_9379.JPG

آینه جم؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: دانش آموزان شهرستان جم موفق به کسب رتبه اول استانی در آزمون پیشرفت تحصیلی شدند.

خلیل نیکخواه در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: مرحله اول آزمون پیشرفت تحصیلی با حضور دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم  همزمان در سراسر کشور برگزار شد و شهرستان جم در بین شهرستان‌ها و مناطق 18 گانه استان بوشهر رتبه اول را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان شهرستان جم در مقطع متوسطه اول و پایه های هفتم، هشتم و نهم مقام اول و متوسطه دوم  و پایه‌های دهم انسانی مقام اول، سوم تجربی مقام دوم، دهم تجربی و سوم انسانی مقام سوم،  سوم ریاضی مقام چهارم و دهم ریاضی مقام پنجم و در مجموع موفق به کسب رتبه اول استان بوشهر شدند

آموزش و پرورش شهرستان جم رتبه عالی پروژه مهر در استان بوشهر کسب کرد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم در بخش دیگر گفتگو اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان جم در طرح ملی پروژه مهر 95 رتبه عالی استان بوشهر را کسب کرد .

نیکخواه ادامه داد: آموزش و پرورش یک دستگاه بزرگ و تاثیر گذار است و اگر به آن توجه شود آینده کشور تضمین خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش جم استعداد و هوش سرشار دانش آموزان، تعهد و تجربه معلمان و وجود اولیای حساس و پیگیر را از نقاط قوت آموزش و پرورش شهرستان دانست و افزود: به پشتوانه این پتانسیل، آموزش و پرورش شهرستان جم توانسته است افتخارات فراوانی در سطح استان و کشور در عرصه های مختلف آموزشی و پرورشی کسب نماید.

وی خاطر نشان کرد: به همت و تلاش اعضای ستاد پروژه مهر، مدیران، معاونین و معلمین شهرستان که در امر برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی پروژه مهر همکاری داشتند، شهرستان جم توانست رتبه عالی را در بین شهرستان ها و مناطق 18 گانه استان به خود اختصاص دهد .

دبیر شورای آموزش و پرورش جم تصریح کرد: ماحصل نتایج عملکرد شهرستان ها و مناطق که توسط کمیته نظارت و ارزیابی ستاد پروؤه مهر استان طی مراحل بازدید هفته استقبال، روز بازگشایی، فعالیتهای ستاد شهرستان ها و مناطق صورت گرفته است، این مدیریت توانست با حد اکثر امتیازات لازم مقام عالی استان را کسب کند.

نیکخواه در پایان از همکاری همه اعضای ستاد پروژه مهر، مسئولین شهرستان بویژه فرماندار و امام جمعه تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است آموزش و پرورش شهرستان جم در پروژه مهر سه سال گذشته نیز توانست رتبه عالی استانی کسب نماید.

[کد خبر:AJ20110]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # طالب مؤذنی 1395-10-28 00:16
تبریک می گویم به دانش آموزان موفق و تلاشگر شهرستان.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب