000022yyyyy0012.JPG

آينه جم؛ فرماندار جم در آیین معارفه رئیس جدید پیام نور جم تاکید کرد: رئیس جدید دانشگاه پیام نور جم، موضوع توسعه علمی دانشگاه و اضافه کردن تحصیلات تکمیلی را در دستور کار قرار دهد.
به گزارش آينه جم؛ فتح الله نوروزی با بیان اینکه اگر به دنبال توسعه متوازن هستیم راهی جز پیگیری توسعه علمی نداریم افزود: توسعه علمی باید دغدغه همه شهرستان شود و دغدغه فرماندار جم به تنهایی نمی تواند حوزه علمی جم را ارتقا بخشد . برای توسعه علمی باید مراکز علمی و دانشگاهی را مورد توجه قرار دهیم .

نوروزی اضافه کرد: جم ظرفیت و پتانسیل های انسانی بسیار خوبی دارد و باید در این راستا به کیفیت بخشی علمی نگاه ویژه تری شود.

فرماندار جم با اشاره به توانمندی دانشجویان دانشگاه های جم در عرصه های مختلف گفت: دانشجویان مراکز علمی جم توانسته اند در حوزه علمی خوش بدرخشند و در روزهای گذشته دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی طرحی با عنوان ۱۵ تا ۱۵ را برای نوروز آماده کردند که انتظار بود شورا و شهرداری جم در اجرای برخی از طرح های زیبای ارایه شده دانشجویان همراهی کنند.

وی به موضوع انتخابات پیش رو پرداخت و افزود: انتخابات را بی طرفانه، سالم قانونی و با مشارکت بالا  اجرا خواهیم کرد و انتظار دارم نخبگان علمی جم نقش خود را به عنوان فعالان شورایی در انتخابات پیش رو ایفا کنند.

وی از رئیس دانشگاه پیام نور به عنوان برادری همراه و پرتلاش یاد کرد و گفت:  جابر قاسمی را بومی جم می دانم و امروز خوشحالم که یک بانوی مدیر بومی به جمع مدیران بانوی جم اضافه شده است.

وی با اشاره به توانمندی های سکینه حاتمی تصریح کرد: رئیس جدید دانشگاه پیام نور جم دارای انگیزه ای بالاست و ان شاالله  بتواند منشا تحول در حوزه علمی باشد.

نوروزی با بیان اینکه جمعیت شهرستان جم به بالغ بر ۷۰ هزار نفر رسیده و بیشترین رشد استان در جم رقم خورده است تاکید کرد: انتطار دارم با توجه به آمار قابل قبول دانشجوی دانشگاه پیام نور جم،  بحث توسعه دانشگاه و اضافه رشته های تحصیلات تکمیلی در دستور کار پیگیری جدی رئیس جدید قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: آماده همکاری با دانشگاه هستیم و از همه عزیزان در دانشگاه پیام نور، شورا و دهیاری علی آباد، شورا و شهرداری جم بابت همراهی ها تشکر می کنم
نوروزی از پیگیری های الماسی در حوزه علمی و سایر حوزه های توسعه ای شهرستان تقدیر کرد و افزود: به توانمندی بانوان در حوزه مدیریتی اعتقاد راسخ دارم و امیدوارم در آینده شاهد حضور هر چه بیشتر بانوان در سطوح مدیریتی شهرستان باشیم

 

[کد خبر:AJ20842]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # دستار 1395-12-25 15:55
تبریک به خانم دکتر حاتمی و آرزوی روزهای خوب برای مجموعه دانشگاه پیام نور و این بانوی توانمند بومی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+5 # طالب مؤذنی 1395-12-26 23:44
انتصاب فوق العاده ای است. تبریک می گویم به خانم دکتر حاتمی. آرزوی موفقیت و بهروزی برای ایشان دارم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب