IMG_20170208_113918.jpg

آینه جم: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: سامانه جدید بارشی از فردا در استان بوشهر مستقر می‌شود و شهرهای شمالی، جنوبی و مرکزی این استان تحت تاثیر موج جدید بارشی قرار می‌گیرند.

به گزارش « آینه جم»؛ نادر شفیع‌خدایی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وضعیت جوی استان بوشهر اظهار داشت: در 24 سال آینده آسمان  استان بوشهر صاف تا کمی ابری در برخی نقاط همراه مه صبحگاهی و در سواحل جنوبی استان در هنگام ظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی سمت باد را شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 10 تا 34 کیلومتر در ساعت دانست و تصریح کرد:  سرعت وزش باد در سواحل جنوبی استان در برخی ساعات تا 38 کیلومتر در ساعت و از فردا سمت باد متغیر با سرعت 8 تا 32 کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ارتفاع موج دریا در استان بوشهر را  تا 90 سانتیمتر و در سواحل جنوبی استان تا 120 سانتیمتر اعلام کرد و گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی در استان بوشهر نشان دهنده آرامش نسبی جوی و دریایی در 24 ساعت آینده است.

شفیع‌خدایی با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی از فردا به استان بوشهر خاطر نشان کرد: از روز پنجشنبه 2 فروردین با ورود یک سامانه بارش‌زا به استان بوشهر تا اوائل هفته آینده آسمان استان به تناوب ابری، در برخی ساعت همراه با رگبار باران، وزش باد و رعد و برق پیش بینی‌ می‌شود.

وی با بیان اینکه بعد از ظهر  جمعه تا روز شنبه آسمان استان بوشهر تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد تصریح کرد: با استقرار این سامانه در استان بوشهر، شهرهای شمالی، جنوبی و مرکزی این استان تحت تاثیر موج جدید بارشی قرار می‌گیرند.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: بر اساس ارزیابی نقشه‌های هواشناسی، بارندگی‌ها در مناطق مختلف جنوبی، شمالی و مرکزی استان بوشهر قابل توجه پیش‌بینی می‌شود.

[کد خبر:AJ20900]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب