000000000000000000000000000000000000000012520000000000.jpg

آینه جم - فرماندار شهرستان جم گفت: تا کنون 79 نفر در شهرستان جم برای شوراها ثبت نام کرده‌اند.

فتح الله نوروزی در گفت‌وگو با آینه جم اظهار داشت: تا پایان دومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان، مجموعا 79 نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۷ کاندیدا از حوزه شهری و مابقی حوزه روستایی هستند.

فرماندار شهرستان جم اضافه کرد: تنها بانوی ثبت نام کننده نیز در حوزه شهری است

شنیده های انتخاباتی :

عباس اعتمادی پور، خلیل زارعی، یعقوب شفیعی و میعاد شبانیان فرد اولین داوطلبان شورای شهر جم بودند که تا عصر دوشنبه خود را به ستاد انتخابات رساندند

عالیه سلیمانی تنها بانوی کاندید ثبت نام کننده در حوزه شهر جم است که وی مسوول خيريه زنان بي سرپرست و مشاور امام جمعه جم در امور بانوان می باشد.

از نکات جالب توجه ثبت نام کنندگان دوشنبه ، مرتضی حیدری به عنوان جوانترین کاندیدای شورای اسلامی شهر جم است که وی ۲۶ساله وحقوقدان می باشد.

طبق شنیده ها مصطفی نصیری که از وی به عنوان کاندیدا روستای آبگرمک نام می برند، نیم نگاهی به حوزه شهر جم دارد.

به نوشته تاورتا ؛ در دومین روزثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا علی عزيزي، مسلم رنجبر و مرتضی حیدری در حوزه شهر جم و سهراب تاجيك، علیرضا تشاني، غلامرضا يميني و ، هدايت يوسفي برای حوزه شهری بخش ریز ثبت نام کردند.

ثبت نام عباس اعتمادی پور برای شورای اسلامی شهر جم، با استقبال جوانان و دانشگاهیان جم مواجه شد و همچنین بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی این شهرستان داشت.

منتظر بسته های خبری بعدی در سایت آینه جم باشید

 

[کد خبر:AJ20902]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-1 # رحمت الله ملک 1396-01-25 04:18
با عرض سلام بر مردم غیور شهرستان جم
واقعا حضور جوانی شایسته همچون میعاد شبانیان فرد به عنوان کاندیدا در انتخابات شورای شهر برای شهرستان و مردم جم فرصتی طلاییست که با تفکران نسل جوان خود برای توسعه همه جانبه گام بردارد.. اینجانب همکلاسی دوران ارشد جناب شبانیان فرد بود و از هوش و توانایی مدیریت بالای ایشان آگاهی کامل دارم.. امید است ایشان در این انتخابات رای خوبی از مردم فهیم جم بگیرد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب