images.jfif

آینه جم- سجاد بهزادی* : بعد ازچالش هاي طولاني و کم سابقه ای كه شوراي شهر جم در بررسی گزینه‌های مختلف جهت تصدي شهرداري این شهر داشت؛ بلاخره صدرالله حیدری كه پیش از این معاون فنی و عمرانی شهرداری بندر بوشهر بود، به عنوان شهردار این شهر معرفي شد.

حيدري يك فرد كارگاهي و در حقيقت يك پيمانكاري تمام عیار است.وي خود را بعنوان گزينه شوراي شهر كوچك چغادك و عالي شهر نيز معرفي كرده بود كه در هر دو مورد، شوراي آن سامان ترجیح دادند از وی عبور کنند و حتي به استانداري نيز معرفي نشد.

حالا يك معلم پيمانكار ، شهردار يكي از شهرهاي مهم و حساس حوزه گازی استان بوشهر است.کسی که گفته ميشود در اجرای پروژه های شهری اعتقاد چندانی به مشاور ندارد و پایبندی وی به الزامات و قوانين شهرداري نيزآنچنان تعريفي ندارد.

وی در حالي بعنوان شهردار جم معرفي شد كه ميگلي نژاد شهردار بوشهر نيز که حیدری سالها معاون عمرانی اش بود، در همين روز بركنار و سرپرست براي اين شهر تعيين شد.

تاکنون افراد زیادی از قبل شهردار شدنشان در جم برای خود رزومه ای چاق کردند و گویی این شهر به شهردارانی کم تجربه (تا کنون اکثر قریب به اتفاق افرادی که بعنوان شهردار جم انتخاب شده اند قبل از آن سابقه شهردار بودن را نداشتند) عادت دارد.

آيا حضور حیدری در جم مي تواند سرآغاز تحولي جدي در توسعه عمرانی - اجتماعی اين شهر باشد؟

او خوب میداند عملكردش بيشتر از آنكه محكي جدي براي آینده اش باشد، براي شورائي است كه تاكنون كارنامه قابل قبولی در تصميم گيريهاي خود نداشته است.

آیا شورای شهرجم با این خشت کجی که در ابتدا بنا گذاشته است،میتواند در گام های بعدی خود در توسعه شهر، به عملی نمودن شعارهای آرمانگرایانه دوران تبلیغات جامع عمل بپوشاند؟!/ندای جم
فعال سیاسی اجتماعی استان بوشهر

[کد خبر:AJ23421]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # شهروند 1396-08-29 08:33
اقای بهزادی شما لااقل بزارید ایشان شروع بکار بکنه بعد شروع به انتقاد کنید مگه شهردار خودش میخوان کار انجام بدن که نه شهردار بنظر بنده باید بیش از همه چیز مدیریت داشته باشن چرا که در مجموعه شهرداری جم افرادی با تجربه و تخصص زیاد است منتها باید از انها استفاده کرد چرا که هیچ مشاوری برای شهردار بهتر از همین پرسنل خود شهرداری نیست چون با تمام نقاط ضعف و قوت شهر اشنا هستند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب