000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000005960888_1348.jpg

 

آينه جم: خبرهای زیادی درباره بحران مالی تیم های نفتی فوتبال و به خصوص پارس جنوبی شنیده می شود.

به گزارش «اينه جم»؛ بهرام رضاییان مدیرعامل پارس جنوبی در باره شرایط این باشگاه گفت:« ببینید وضع مالی فوتبال ایران در کل خوب نیست. زمانی همه می گفتند سایپا شرایط مالی خوبی دارد اما الان آقای دایی هم از وضعیت مالی ناراحت است چون در فوتبال پول نیست. این واقعیت است. مجلس مصوبه ای دارد که نه بخش خصوصی می تواند وارد فوتبال شود و نه دولت می تواند کمکی بکند. »

او اضافه کرد:« خداراشکر ما بوسیله اسپانسرهایی که داشته ایم بودجه تیم را تامین کرده ایم. تا الان هم مشکلی نداشته ایم و پرداختی هایمان را انجام داده ایم.»

مدیرعامل پارس جنوب همچنین افزود:« کدام یک از تیم های لیگ برتری پاداش هایشان را کامل داده اند؟ اما ما این کار را انجام داده ایم. در نیم فصل قرار بود ۲۰ درصد واریزی داشته باشیم که به دلیل نقل و انتقالات کمی در آن تاخیر افتاد اما این هم حل خواهد شد و به زودی این مبلغ را نیز پرداخت می کنیم.»

رضاییان درباره مساله پرشین کاپ و فوتبال ساحلی پارس جنوبی نیز گفت:« من نمی دانم این بحث ها چگونه مطرح می شود؟! متاسفانه بدون هیچ علم و آگاهی مطالبی را منتشر می کنند در حالی که پارس جنوبی تیم های ورزشی زیادی دارد، تیم فوتبال ساحلی ما پنج دوره قهرمان ایران و یک دوره نایب قهرمان جهان شده است  یا اکثر مدال آوران ووشو تحت حمایت پارس جنوبی هستند اما بودجه این ورزش ها با فوتبال متفاوت است.»

او افزود:« وزارت نفت با ورزش قهرمانی مشکلی ندارد و بودجه آن ها را می دهد. وزارت حتی درباره تیم فوتبال ما هم مشکلی برای پرداخت بودجه ندارد اما مجلس دولت را منع کرده است و نمی تواند این کار را بکند.»

مدیرعامل پارس جنوبی همچنین گفت:« تیم صنعت نفت آبادان هم از طرف منطقه آزاد اروند حمایت مالی شده و هیچ کمکی از سوی دولت به این باشگاه انجام نشده است.»

رضاییان درباره جدایی برخی بازیکنان این تیم گفت:«مایکل اومانیا به خاطر مشکلات مالی از نفت نرفت چرا که ما کاملا پول ایشان را دادیم اما آقای تارتار ایشان را از نظر فنی نمی خواست. آقای مطهری هم چنین شرایطی داشت. درمورد نانگ هم باید بگویم بیشتر از اینکه مشکل مالی داشته باشد به خاطر پیشنهاداتی که از تیم دیگر دارد می خواهد برود، می گوید می خواهم به تیمی بروم که فیکس بازی کنم.»

مدیرعامل پارس درباره جدایی نانگ هم گفت:« نانگ با ما قرارداد دارد و به او رضایتنامه نمی دهیم. این بحث هایی که می شود به این خاطر است که وکیل ایشان که یکی از وکلای خوب فیفا است و در اسپانیا زندگی می کند در نامه ای به ما گفت که در قسط اول به او فقط سی درصد و سپس به او حقوق ماهیانه بدهیم. قراردادی که ما با نانگ داریم را کمیته تعیین وضعیت تایید کرده است.»

بهرام رضاییان در پایان گفت:« باز هم می گویم که پارس جنوبی هیچ بحرانی از جمله مالی ندارد. بحران مالی تیم هایی دارند که زمین تمرین و لباس ندارند.»
منبع: ورزش سه

[کد خبر:AJ23775]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب