nemadjam-0.jpg

 


آینه جم: مسئول دبیر خانه دائمی همایش روز جم در نشست هایی جداگانه با اعضای شورا و شهردار شهرهای ریز و انارستان گفت: تلاش شده برنامه های هشتمین همایش نکوداشت روز جم با نگاه فرا شهری و توجه به سلایق مختلف برگزار شود.

علی دانشمند ضمن تقدیر از تعامل مثبت و سازنده شورا و شهرداران شهرهای ریز و انارستان، افزود: با نگاه مثبت اعضای شورای شهر و شهردار جم برای نخستین بار روز جم در گستره شهرستان برگزار می شود و تمام تلاش ما در دبیرخانه همایش، برنامه ریزی برای انطباق برنامه ها با این نگاه بوده است.

وی با بیان اینکه این اولین تجربه برگزاری همایش نکوداشت روز جم به صورت شهرستانی است اذعان کرد: قطعا با آنچه مطلوب و هدف غایی در برگزاری شهرستانی برنامه هاست فاصله داریم اما این تلاش اول است و شروعی بر برگزاری پربارتر برنامه ها در سال های آتی خواهد بود.

دانشمند با تقدیر از نگاه شورا و شهرداری جم در برون سپاری برنامه های روز جم تصریح کرد: تمامی برنامه های تدوین شده برای برگزاری در هفته جم از دل کارگروه های مختلف فرهنگی، علمی و ورزشی و پس از ساعت ها بررسی استخراج شده که امیدواریم بتواند رضایت مندی ها را افزایش دهد.

وی افزود: برنامه های مختلفی با رویکرد نشاط آفرینی در جامعه و توسعه اجتماعی در هفته منتهی به روز جم برگزار می شود که بخشی از این برنامه ها برای بخش ریز و شهرهای ریز و انارستان برنامه ریزی شده است.

مسئول دبیرخانه دائمی همایش روز جم از برگزاری کنسرت موسیقی محلی در شهرهای ریز و انارستان خبر داد و گفت: ۱۰۰۰ اصله نهال حسب نظر اعضای شورا و شهرداری در شهرهای ریز و انارستان کاشت می شود.

علی دانشمند به برگزاری ایستگاه استعدادیابی خوشنویسی با حضور اساتید مطرح شهرستان در شهرهای ریز و انارستان اشاره کرد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده، نمایشگاه علم و فناوری ویژه دانش آموزان در شهر جم برگزار می شود که تمهیدات لازم برای حضور دانش آموزان بخش ریز در این نمایشگاه انجام شده است.

وی افزود: بخش ویژه ای با عنوان ایستگاه هنر در جم طی هفته منتهی به روز جم دایر می شود که اهالی فرهنگ و هنر شهرستان می توانند در غرفه های تدارک دیده شده به صورت روزانه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به معرفی آثار مادی و معنوی فرهنگی و هنری بپردازند.

مسئول دبیر خانه دائمی همایش روز جم از برگزاری جایزه استانی شعر جم خبر داد و گفت: بخش ریز ظرفیت های بزرگی در عرصه شعر دارد و جایزه شعر جم فرصتی است تا همه شاعران بتوانند توانمندی های خود را در رقابت با شاعران استانی به نمایش بگذارند.

[کد خبر:AJ24118]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب