15898401294628.jpg

 

آینه جم: دیدار دو تیم پرسپولیس و پارس جنوبی جم تداعی کننده عجیب ترین پنالتی لیگ هفدهم است.

به گزارش «آینه جم»؛ دو تیم پارس جنوبی جم و پرسپولیس در شرایطی چهارشنبه این هفته در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به میدان می روند، که مصاف این دو تیم در نیم فصل اول از حساسیت بسیار زیادی برخوردار بود؛ پارس جنوبی برای ادامه صدرنشینی خود به میدان آمده بود و سرخپوشان برای گرفتن صدر جدول از این تیم.

دیدار دو تیم با تساوی بدون گل دنبال می شد که داور یک پنالتی به سود شاگردان مهدی تارتار اعلام کرد. پس از اعلام پنالتی و در اتفاقی نادر، محسن فروزان که همیشه کری خوانی های داغی با تیم پرسپولیس و هوادارانش داشته، پشت توپ آمد و برای زدن ضربه پنالتی داوطلب شد؛ تصمیمی که پیامدهای فراوانی برای این دروازه بان در پی داشت.

ضربه فروزان پس از برخورد به دیرک عمودی سمت راست بیرانوند از روی خط دروازه عبور کرد و به دیرک عمودی سمت چپ گلر سرخپوشان هم خورد، تا این موقعیت حساس از دست برود و در ادامه با گلی که پرسپولیس در دقایق انتهایی توسط شایان مصلح به ثمر رساند، این بازی با نتیجه یک بر صفر خاتمه یافت تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ با 27  امتیاز، پارس جنوبی که در پایان هفته سیزدهم 25 امتیازی بود را پشت سر بگذارند.

پس از بازی فضای مجازی پر شده بود از ترول های مربوط به پنالتی فروزان و بدشانسی این دروازه بان.

در گفتگوی نوروزی محسن فروزان و همسرش نیز پنالتی از دست رفته او مقابل پرسپولیس یکی از جالب ترین بخش های صحبت سنگربان سابق استقلال بود و این چهره بار دیگر به این موضوع اذعان داشت که نبرد میان او و پرسپولیس کاملا حیثیتی است. او این باره می گوید: «  من همیشه اعلام کردم که مصاف من با باشگاه پرسپولیس ، یک بازی نیست و یک جنگ است و برای من حیثیتی است. در زمان آن پنالتی هم من بدشانس بودم که توپ پس از برخورد به دو تیر دروازه وارد گل نشد و بد شانس ترین آدم آن لحظه زمین ، من بودم . حالا خدا را شکر توپ وریا در دربی که مانند من بود ، وارد دروازه شد.»

حالا پس از ماه ها بار دیگر پرسپولیس و پارس جنوبی برابر هم قرار خواهند گرفت؛ اما اینبار شرایط کاملا تغییر کرده است. پرسپولیس قهرمان لیگ هفدهم شده  و پارس جنوبی سودای حضور در رقابت های آسیایی سال آینده را در سر می پروراند.

برخورد این دو تیم ناخودآگاه ما را به یاد پنالتی جنجالی نیم فصل اول در ورزشگاه جم می اندازد، اما فروزان که نقش اصلی آن مسابقه بود، اعلام کرد که به احترام مهدی تارتار سرمربی پارسی ها پیش از بازی صحبتی در مورد این بازی و اتفاقات بازی رفت نمی کند؛ اما چه کسی است که نداند این بازی برای این دروازه بان و البته شاگردان مهدی تارتار از چه اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

[کد خبر:AJ24422]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب