102030.jpg

آینه جم: مدیرکل آموزش و پرورش استان از سهمیه استخدامی 537 نفر در آموزش و پرورش استان خبر داد.

به گزارش آینه جم؛  ناصر کرمی در مصاحبه با خبرنگار این اداره با اشاره به جذب 537 نفر در آموزش و پرورش استان اظهار داشت: دفترچه ثبت‌نام در آزمون تا پایان فروردین منتشر می‌شود.

وی اضافه کرد:50 درصد پذیرفته‌شدگان استان برای آموزگاری در دوره ابتدایی و 50 درصد دیگر به عنوان هنرآموز و دبیر دوره متوسطه جذب خواهند شد.

کرمی با اشاره به خبر منتشر شده از رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش در رابطه با جزئیات شرایط جذب نیرو در آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری و شرایط سنی و عمومی افراد، جذب نیروصورت می‌گیرد؛ ضمن اینکه شرط سنی برای داوطلبان با مدرک دکتری 45 سال، کارشناسی ارشد 40 سال و کارشناسی 30 سال بوده و برای دارندگان مدرک کاردانی رشته استادکاری نیز شرط سنی 25 سال است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه معمولا سهمیه آموزش و پرورش استان به دلیل وجود رشته های مختلف استخدامی به طور کامل استفاده نمی شود، افزود: آموزش و پرورش استان انتظار دارد مردم استان از این سهمیه استفاده کنند و آموزش و پرورش استان، اطلاع رسانی لازم در خصوص رشته های مد نظر را اعلام می کند
[کد خبر:AJ24424]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # احمد زارعی 1397-01-26 10:15
سلام
خسته نباشید
دفترچه و راهنمای ثبت نام رو باید از‌ چ سایتی دانلود کرد؟؟
توی سایت سنجش و سایت آموزش و پرورش استان نبود!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب