n82889872-72292518.jpg

 

آینه جم: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری عسلویه استان بوشهر گفت: تامین اجتماعی با برنامه ریزی منسجم و مدون و ارائه هر چه مطلوبتر خدمات درمانی زمینه رضایت بیمه شدگان این شهرستان را فراهم کند.

به گزارش «آینه جم» به نقل از ایرنا؛ علیرضا سجادی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه با اشاره به آمار بالای بیمه شدگان تامین اجتماعی در این شهرستان و خیل عظیم کارگران شاغل در پارس جنوبی افزود: توسعه بیمارستان و جذب پزشکان متخصص از مطالبات بحق مردم این منطقه است.

وی اضافه کرد: انتظار داریم با توسعه بیمارستان خدمات درمانی بهتر و مطلوب تر به جامعه بیمه شدگان تامین اجتماعی این شهرستان تامین شود.

سجادی بیان کرد: از زمان آغاز بکار مرکز درمانی تامین اجتماعی در عسلویه بسیاری از دغدغه های درمانی مردم این منطقه برطرف شده و امیدواریم با تلاش هایی که در درمان تامین اجتماعی استان صورت می گیرد نیازی به مراجعه بیماران برای ادامه درمان به سایر نقاط استان نباشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: حضور خیل عظیم کارگران شاغل در منطقه اقتصادی انرژی پارس و استقرار کارگاه های متعدد طرف قرارداد تامین اجتماعی وظیفه و رسالت ما را در ارائه خدمات مطلوب درمانی بیشتر می کند.

یلدا دارابی افزود: توسعه و گسترش خدمات درمانی بیمارستان عسلویه را از اهداف و برنامه های مدیریت درمان استان برشمرد و گفت: ارائه خدمات شایسته و در شان مردم این منطقه بویژه جامعه زیر پوشش را وظیفه ذاتی خود می دانیم و در تلاش هستیم با توسعه کمی و کیفی خدمات رضایت مندی بیشتر بیمه شدگان تامین اجتماعی این شهرستان را فراهم کنیم.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های ابراهیم مومنی در مدت تصدی سرپرستی بیمارستان نبی اکرم(ص) عسلویه خشایار وطن خواه به عنوان سرپرست جدید این مرکز درمانی معرفی شد.

 

[کد خبر:AJ24490]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب