p1cbumce8khlk1ssnm6311ml1kt44.jpg

آینه جم : در پی منتشر شدن یک خبر پیرامون انحلال باشگاه پارس جنوبی جم در فصل آتی لیگ برتر و واکنش شدید هواداران این تیم در سراسر استان،سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان در مجلس آن را کذب دانست.

به گزارش «آینه جم»؛ وی که امروز در تمرین پارس جنوبی جم حاضر شده بود در این باره به رادیو بوشهر گفت:همه تیمهای فوتبالی کشور با محدودیت مالی مواجه هستند که پارس جنوبی هم مانند دیگر باشگاهها دچار مشکلاتی شده است. تا کنون ۵۰ درصد قراردادها پرداخت شده و امیدوارم با پیروزی در مشهد جایگاه پنجم جدول را در اولین سال حضور کسب کنند.

الماسی ادامه داد:در جریان مشکلات مالی هستم ،جلسات متعددی در وزارت نفت و با مسئولان باشگاه برگزار شد و انشالا  همه تعهدات تا پایان همین لیگ پرداخت خواهد شد. همه بازی های باشگاه پارس جنوبی جم  را دنبال میکنم و این تیم متعلق به یک استان است.متاسفانه سقوط ایرانجوان ما را هم ناراحت کرد و ظرفیت استان ما بسیار بالا است و امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مالی  زودتر حل شود تا امید اجتماعی در استان حفظ شود.لیگ برتری شدن پارس جنوبی جم امید جنوب کشور را زنده نگه داشت و این وظیفه همه مسئولان را سنگین تر کرده است.

نماینده مردم در مجلس تصریح کرد:انحلال باشگاه در فصل آتی کذب محض است و مطمئن باشید با قدرت و حمایت بیشتری از باشگاه لیگ برتری استان حمایت خواهیم کرد.

[کد خبر:AJ24549]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب