1396110220125519113109844.jpg

 

 

آینه جم؛ نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر گفت: خارج شدن آمریکار از برجام و بدعهدی‌های آنان خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند.

به گزارش آینه جم ، سکینه  الماسی در گفت‌وگو با  تسنیم، در خصوص خروج آمریکا از عهدنامه برجام اظهار داشت: ملت ایران نه با بدعهدی‌های آمریکا ناآشناست و نه هرگز با این خلف وعده‌ها در اراده و آرمان‌هایش خللی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم همچنان بر  تحقق شعارهای انقلاب ایستاده‌اند تاکید کرد: خروج آمریکا از برجام سبب شده است همبستگی و اتحاد مسئولان و مردم تقویت شود.

الماسی با بیان اینکه برجام صرفاً توافق با یک کشور یعنی آمریکا نبود افزود: برجام یک توافق بین المللی بود که به تصویب شورای امنیت نیز رسیده است و خروج یک کشور سبب نمی‌شود که ما فرصت‌هایی که به واسطه برجام ایجاد شده است را نادیده بگیریم.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوب استان بوشهر با اشاره به اینکه نیاز است برای بهبود شرایط اقتصادی کشور از ظرفیت‌های برجام بهره جست گفت: سال‌هاست که بشر برای حل مسائل و مشکلات گفت‌وگو می‌کند و گاهی این گفت‌وگوها زمان‌بر به نتیجه و توافقی می‌انجامد که می‌تواند سرآغاز تعامل بیشتر ملت‌ها باشد و این راهی بود که کشور ما در پیش گرفت.

نماینده مردم عسلویه، جم، کنگان و دیر در مجلس خاطر نشان کرد: خروج از برجام راهی بود که آمریکا انتخاب کرد و اکنون جهان قضاوت می‌کند که چه کسی راه عقلانیت در پیش گرفته است.

الماسی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب که همواره متذکر می شدند که تردید دارند که آمریکا بر سر توافق و پیمان بماند افزود: این رفتار آمریکا قابل پیش بینی بود اما آنچه رخ داد این حقیقت را به جهانیان متذکر شد که با کدام کشور می‌توان گفت‌وگو کرد و به توافق رسید و در پی آن بر نتیجه و توافق‌های بین المللی اش می‌ماند و کدام کشور خلف وعده می‌کند.

[کد خبر:AJ24708]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب