IMG-20180615-WA0002.jpg

 
 
آینه جم:  فرماندار جم خبر داد:در در دیدار نمایندگان جنوب استان بوشهر و فراشبند، فرماندار جم، رئیس شورای شهر و شهرستان جم موضوع اجرای پروژه های مهم راه جم-فیروزآباد و ریز-دژگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
به گزارش آینه  جم محمد حسینی با اشاره به دستاوردهای این دیدار اظهار داشت: راه جم فیروز آباد و راه ریز دژگاه دو پروژه مهم و مشترک استان بوشهر و فارس است که در همین زمینه توافقات خوبی برای تسریع در اجرا و تکمیل این دو پروژه با همراهی استاندار فارس به دست آمد.
وی افزود: خوشبختانه با پیگیریهای موثر صورت گرفته از سوی نمایندگان جنوب استان بوشهر و فراشبند فارس و  همراهی تبادار استاندار فارس، اجرای مسیر فیروزآباد به دارالمیزان مورد تاکید قرار گرفت که با توجه به دستور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور انتظار است این مهم هر چه زودتر محقق شود.
حسینی اضافه کرد: فاز اول پروژه راه جم فیروز آباد تا دارالمیزان فارس با پیگیری های ویژه و دستور اکید استاندار بوشهر در مراحل مناقصه قرار دارد و با اجرای فاز دوم پروژه از دارالمیزان تا فیروزآباد این مسیر به طور کامل بهسازی می شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان جم از تاکید استاندار فارس بر لزوم اجرای پروژه راه ریز دژگاه خبر داد و گفت: ۱۰ کیلومتر از این مسیر در محدوده استان فارس قرار دارد که ۵ کیلومتر آن امسال اجرایی می شود و اجرای ۵ کیلومتر دوم نیز در دستور کار قرار گرفت.
محمد حسینی از برگزاری جلسه مشترک نمایندگان جنوب استان بوشهر و فراشبند، وزیر نفت، وزیر راه و استاندار فارس با رئیس مجلس در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در این نشست مهم توسعه راه های مشترک فارس و بوشهر در جنوب دو استان و تامین اعتبار اجرای این پروژه ها مورد بحث قرار می گیرد.
حسینی در این نشست از همراهی خوب تبادار استاندار فارس و تلاشهای الماسی و کرم پور نمایندگان جنوب استان بوشهر و فراشبند فارس قدردانی کرد.
[کد خبر:AJ24991]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+3 # حشمت فردوس 1397-03-27 10:54
شما اگه عرضه داشتین راه جم به پالایشگاه رو بعد از سی سال درست میکردید. بقیه پیشکشتون. گرفتین ملت رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب