IMG-20180622-WA0007.jpg

 
نماینده جنوب استان بوشهر  در حاشیه نشست با مشکین فام مدیر عامل نفت و گاز پارس در گفت وگو با آینه جم اظهار داشت : طبق اعلام مدیر عامل نفت و گاز پارس، فارغ التحصیلان کارآموزی طرح تربیت نیروی انسانی مناطق نفت خیز به ترتیب اولویت استخدام می شوند.
سکینه الماسی افزود: در ادامه اجرای طرح تربیت نیروی انسانی متخصص برای جذب در پروژه های صنایع نفت و گاز ، مذاکراتی در خصوص جذب و بکار گیری اولین نیروی های فارغ التحصیل انجام شد.
الماسی با اشاره به برگزاری آزمون مرحله تخصصی تربیت نیروهای بومی از اعتبارات نفت تصریح کرد: نگاه وزارت نفت بکارگیری نیروهای توانمند فارغ التحصیل طرح است و در این راستا پیگیری های خوبی برای جذب این نیروها انجام شد.
وی یادآور شد: مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس متعهد شد از ظرفیت نیروهای آموزش دیده که سه مرحله عمومی، تخصصی و کارورزی را با موفقیت بگذرانند به ترتیب اولویت و لحاظ نتایج آزمون در شرکت های نفت و گاز استفاده شود.
نماینده جنوب استان با تاکید بر لزوم جذب حداکثری کارآموزان در صنایع نفت و گاز خاطر نشان کرد: با توجه به تصویب ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه و اولویت استخدام نیروهای متخصص جنوب استان، فرصت جذب برای کارآموزان فراهم است.
الماسی اضافه کرد: جوانان جویای کار جنوب استان برای قرار گرفتن در اولویت جذب صنایع نفت و گاز، دوره های آموزشی نفت و گاز را با جدیت پیگیری کنند.
گفتنی است طرح تربیت نیروهای بومی با حمایت نفت و گاز در سه مرحله عمومی، تخصصی و کارورزی اجرایی می شود که مرحله تخصصی آن با برگزاری آزمون به پایان رسید و داوطلبان در مرحله سوم کارورزی را آموزش می بینند و سپس این نیروها با لحاظ اولویت در پروژه های نفت و گاز استخدام شوند.
[کد خبر:AJ25062]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # غلام ششلول بند 1397-04-02 11:44
آره ایشالا وقتی گاز تموم شد دارای اولویت میشن برای حمالی و اسباب کشی. هم خانم الماسی و هم سایر نمایندگان استان در رابطه با نفت و گاز و گرفتن حق مردم در ضعیف ترین حالت ممکن عمل کرده و بدترین عملکرد را از خود به جا گذاشته اند. با توجه به شرایط، در این بین بیشترین نمره منفی بدون شک و شبهه متعلق به خانم الماسی است. فقط یاد گرفته شو راه بندازه و خیمه شب بازی کنه. عملکرد صفر
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # غلانم ششلول بند 1397-04-03 09:49
بذار کامنت من رو حرف حق هست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب