0000000000000000000000000000000000images.jpg

آینه جم:   سکینه الماسی نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارات اخیر نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان گفت: از مصاحبه همکار عزیز و پیشکسوتم آقای مهندس شهریاری تعجب کردم. ایشان از اینکه من از یک نیروی بومی دفاع کرده ام، انتقاد کرده است. با صدای بلند می گویم که از نیروی های بومی دفاع کرده و بر حضور آنها اصرار ورزیده ام اما اینکه یک نیروی غیربومی برای مدیریت منطقه ویژه انتخاب شود، خارج از اختیار من و یک تصمیم وزارتی است.
وی ادامه داد: صنایع عظیم پارس جنوبی در جنوب استان مستقر است و این حق مردم است که بنده به عنوان خادم و وکیل آنها در مجلس، بیشترین دغدغه را در این خصوص داشته باشم تا تغییرات به نفع آنها اتفاق افتد.
نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شما اگر دغدغه دفاع از نیروی بومی دارید، چرا در خصوص حضور غیربومی ها در رأس ادارات کل محیط زیست و تامین اجتماعی در دو هفته اخیر سکوت کردید؟
الماسی عنوان کرد:  دوستان به جای فرافکنی و مصاحبه های غیرواقعی، بهتر است عملکرد واقعی خود را به مردم حوزه انتخابیه شان گزارش دهند!
وی تاکید کرد: همانطور که قبلاً هم گفته ام با مدیرعامل فعلی، اختلاف شخصی نداشته و ندارم. مهندس یوسفی طبق بخشنامه چند ماه گذشته وزارت نفت که طول عمر مدیریتی  در یک سمت را حداکثر ۴ سال تعریف کرده، باید جای خود را به شخص دیگری بسپارد. هر چند در گذشته نیز به صراحت گفته ام که به عملکرد ایشان در حوزه مسئولیت های اجتماعی و اشتغال نیروهای بومی نقد جدی دارم و اگر اصرار من بر حضور یک نیروی بومی نبود، این تغییر مدت ها قبل اتفاق افتاده بود.
نماینده مردم شهرستان های دیرف کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  وقتی که وزارت نفت تصمیم بر تغییر مهندس یوسفی گرفت، بنده نیز بر اساس تعهدی که به مردم داده ام، چند گزینه توانمند بومی را معرفی و حمایت کرده ام.
الماسی گفت: ملاک ما برای معرفی گزینه،  بومی بودن، تخصص، تعهد، تجربه ، همراهی با دولت و مقبولیت عمومی بود. آقای مجید کنگانی که یکی از سرمایه های توانمند و مجرب استان هستند، همه این شرایط را داراست و منطقی است که بر چنین گزینه ای اصرار بورزم.
وی افزود: نقش نمایندگان در انتخاب مدیر عامل منطقه ویژه پارس، مشورتی است و ما به تصمیم وزیر محترم نفت احترام می گذاریم.
نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر مدیرعامل جدید، نیروی غیربومی باشد، تا زمانی که حضور ایشان منافع مردم استان به خصوص اهالی نجیب جنوب استان به عنوان میزبانان اصلی پارس جنوبی را تامین کند و به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کند، حمایت می کنیم./ ثلاث
[کد خبر:AJ26164]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب