0000000000000000000708260005640st_PhotoH.jpg

 

 

آینه جم: سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم اظهار داشت: کنسرت محسن ابراهیم زاده در شهرک پردیس جم مجوز ندارد و با اجرای غیرقانونی کنسرت ها و برنامه ها در شهرک های نفت و گاز برخورد قانونی می شود.

به گزارش  اینه جم، در روز های 29 و 30 آبان ماه قرار است کنسرت محسن ابراهیم زاده خواننده ی محبوب کشورمان با حضور جناب خان از طرف پتروشیمی پازارگاد در شهرک پردیس جم اجرا شود که طبق اطلاعات رسیده این کنسرت هنوز در جم مجوز نگرفته و این برنامه برای کارکنان پتروشیمی مربوطه است و اهالی شهرستان جم نیز حق تماشای این کنسرت و برنامه های مفرح را ندارند!


سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم در واکنش به اجرای کنسرت فاقد مجوز در شهرک پردیس در گفت وگو با  فارس اظهار داشت: با اجرای غیر قانونی برنامه ها در شهرک ها برخورد می شود و به نظر می رسد شهرک پردیس حکومت خودمختار تشکیل داده است.

گل افروز حامدیان افزود : مدیریت شهرک پردیس هیچ گونه مجوزی برای اجرای کنسرت در این شهرک دریافت نکرده است و اجرای کنسرت در شهرک مذکور غیر مجاز است.

وی تاکید کرد: در صورت عدم دریافت مجوز ، مطابق قانون با آن ها برخورد می شود و اجازه برگزاری کنسرت را نمی دهیم.

حامدیان اضافه کرد: شهرک پردیس برای خود حکومت خودمختار تشکیل داده است و قطعا حسب قانون اجازه تداوم این وضعیت را نخواهیم داد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم با تاکید بر لزوم پایبندی همه به قانون تصریح کرد: اگر جایگاه نظارتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم از سوی برگزارکنندگان محترم شمرده شود می توان با تعامل دو سویه چالش ها را برطرف کرد.

[کد خبر:AJ26489]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب