0000000th.jpg

 
آینه جم: به همت تیم پزشکی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، سنگ بزرگ از مثانه بیماری با شرایط کاملاً خاص خارج شد.

به گزارش آینه جم، به همت تیم پزشکی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، سنگ بزرگ از مثانه بیماری با شرایط کاملاً خاص خارج شد.

حسن حیدری در این خصوص اظهار داشت: خوشبختانه در رویکرد تقریباً جدید بیمارستان کنگان که هم‌زمان با طرح تحول نظام سلامت آغازشده است، اقدامات مؤثر و زیادی را در این مرکز درمانی شاهد هستیم.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان اظهار داشت: جذب پزشکان متخصص بخشی از توسعه خدمات درمانی در بیمارستان کنگان است.

حیدری بیان کرد: بیمارستان کنگان در سه سال گذشته سعی کرده با جذب پزشکان متخصص خوب در زمینه‌های مختلف، حجم و تنوع خدمات خود را به شکل بسیار چشم‌گیری افزایش دهد که این موضوع رضایتمندی مراجعین را افزایش داده است.
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان تصریح کرد: یکی از آخرین خدمات انجام‌ شده توسط بیمارستان کنگان انجام عمل جراحی و خارج کردن سنگ هفت سانتی‌متری از مثانه بیماری با شرایط کامل خاص بود.
حیدری گفت: هم‌اکنون انواع جراحی و خدمات درمانی در بیمارستان کنگان انجام می‌شود که ماحصل اعتماد مردم به این مرکز درمانی و تلاش مجموعه بیمارستانی امام خمینی و دانشگاه علوم پزشکی استان به‌عنوان خدمتگزار مردم جهت گسترش خدمات درمانی در بیمارستان کنگان است.
متخصص و جراح کلیه و مجاری ادراری بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان نیز در این خصوص گفت: بیماری با درد شکم به اورژانس بیمارستان کنگان مراجعه می‌کند.
مصطفی نبی زاده افزود: بیمار به دلیل تصادفی که بیش از یک دهه قبل داشته است، قطع نخاع بوده و حرکات دست وی نیز بسیار محدود بود، با شک به انسداد روده از وی سی‌تی‌اسکن درخواست می‌شود، بیمار به دلیل قطع نخاع، دردهای ناحیه ناف به پایین را حس نمی‌کند.
متخصص و جراح کلیه و مجاری ادراری بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان عنوان کرد: جواب سی‌تی‌اسکن، احتمال انسداد روده را کنسل می‌کند ولی مشخص می‌شود که سنگ بزرگی در مثانه وجود دارد، به دلیل وجود سنگ در مثانه، جراح بیمارستان درخواست مشاوره اورولوژی می‌دهد.
نبی زاده گفت: به دلیل اینکه سنگ بزرگی قسمتی از مثانه را گرفته بود، برای تخلیه بهتر ادرار و جلوگیری از نارسایی کلیه، سوند فولی تعبیه و بیمار جهت جراحی بستری شد.
وی ادامه داد: این سنگ با اندازه هفت در چهار سانتی‌متر به‌طور کامل از مثانه فرد بیمار بدون وجود باقیمانده سنگ خارج شد، مثانه نیز بدون هیچ مشکلی به شکل کامل دوخته شد.
متخصص و جراح کلیه و مجاری ادراری بیمارستان امام خمینی (ه) کنگان افزود: نهایتاً این بیمار چند روز بعد باحال عمومی خوب ترخیص شد.

[کد خبر:AJ26728]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب