13910804000118_photoa1.jpg

 

آینه جم: امام جمعه جم گفت: کارنامه نماینده مجلس، فرماندار و شوراها در زمینه ی راه اندازی مجدد فرودگاه توحید جم قابل قبول نبوده و مردم نیز از این وضعیت گلایه مند هستند.

 به گزارش آینه جم ؛ حجت الاسلام محمد گنجی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم، اظهار داشت: همه  استان های کشور به غیر از بوشهر وصل به راه آهن هستند اما متاسفانه استانی که روی گنج خوابیده به دلیل کم کاری مسؤولان و نمایندگان مجلس برای استفاده از راه آهن محروم است.

امام جمعه جم بیان کرد: فرودگاه توحید جم در گذشته یک امتیاز ارزشمند و مهم برای جنوب استان بوشهر بود اما عملکرد ضعیف نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران سابق و فعلی و همچنین عدم مطالبه گری شوراها سبب شده این فرودگاه برای همیشه تعطیل شود.

وی تصریح کرد: اخیرا شنیده ام فرودگاه توحید جم برای همیشه تعطیل خواهد شد و برخی امکانات این فرودگاه نیز قرار است به شهرهای دیگر که فرودگاه فعال دارند منتقل شود.

گنجی تاکید کرد: کارنامه نماینده مجلس، فرماندار و شوراها در زمینه ی راه اندازی مجدد فرودگاه توحید جم قابل قبول نبوده و مردم نیز از این وضعیت گلایه مند هستند.

امام جمعه جم با انتقاد شدید از نماینده مجلس و فرماندار خاطرنشان کرد: شهرستان جم امتیاز بزرگی را به خاطر بی توجهی و کم کاری نماینده ی این منطقه در مجلس و نماینده ی عالی دولت از دست داد و فرودگاه توحید جم برای همیشه تعطیل می شود.

وی با اشاره به گرانی ها در بازار بیان کرد: مسئولین دستگاه قضایی، دولت و مجلس رضایت مندی مردم را دنبال کنند و برای حل مشکلات مردم اقدامات جهادی انجام دهند.

محمد گنجی افزود: دولت باید تورم را مهار کند اما هیچ اقدام و طرحی از سوی دولت برای این کار انجام نمی شود.

وی با اشاره به وظایف اصناف تصریح کرد: در بازار جم قیمت اجناس و کالاها در هر مغازه متفاوت است، استمرار گرانی ها ذهن مردم را درگیر کرده و آرامش مردم را گرفته است.

گنجی یادآور شد: گرانی ها سبب شده تا سفره ی مردم خالی شود و مسؤولین متاسفانه دست روی دست گذاشته اند، طرح و برنامه نداشتن دولت برای حل این مشکلات گرانی ها برای کشور خطردارد و سبب نا امیدی مردم می شود.

[کد خبر:AJ26758]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب