44444444.jpg

 
آینه جم:  اخبار محرمانه دریافتی این پایگاه خبری حکایت از شاخه شانه کشیدن برخی از کارمندان ادارات دولتی با استانداری و تصمیم به تجمع در روزهای آتی در جلوی این مجموعه بزرگ دولتی کرده اند.
 
این افراد معتقدند که بازگشایی ادارات دولتی در روز پنج شنبه که با دستور یکی از معاونین استانداری بوشهر همراه بوده ، به دلیل آن چه نبود بهره وری خاص از آن یاد می کنند باید ملغی شود تا بتوانند یا حضور در کنار خانواده به یک نشاط اجتماعی کاربردی مورد نظر دولت تدبیر و امید دست پیدا کنند.
 
برخی از کارمندان ادارات دولتی بوشهر که از این وضعیت به ستوه آمده اند به دنبال این بودند که همزمان با حضور وزیر کشور در بوشهر در هفته گذشته در کنار استانداری تجمع و مراتب اعتراض خود را به گوش وزیر کشور برسانند که با دخالت مدیران کل و بخش های نظارتی این اداراتْ از ان ممانعت به عمل آمد.
 
حال آنها در صدد هستند که به شکل جزیره ای و در قالب تومارهای جداگانه از همکاران خود امضاء جمع و در روزهای آتی تجمعی در مقابل استانداری بوشهر برای متقاعدکردن معاون استاندار برای پس گرفتن بخشنامه بازگشایی ادارات در روز پنج شنبه انجام دهند.
 
به نظر می رسد که با وجود این که این مصوبه تا پایان سال اعتبار دارد و با افزایش تدریجی دما و ضرورت کاهش مصرف برق ادارات دولتی روز پنج شنبه ها مجدد تعطیل اعلام می شود استانداری بوشهر از هم اکنون شرایطی فراهم کند که با تعطیلی این روز کارمندان دولت بتوانند زمان بیشتری را به خود و خانواده هایشان اختصاص دهند. 
 
گفتنی است در روز یازدهم مهرماه امسال بر اساس نامه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استانداری بوشهر ،ساعات کاری برخی ادارات از جمله امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، شیلات، کلیه بانک ها، گمرکات ، بنادر و دریانوردی، منابع طبیعی، استاندارد، راهداری و حمل و نقل، تعاون کار و رفاه اجتماعی، تعاون روستایی، میراث فرهنگی، تعزیرات حکومتی، امورمالیاتی، تامین اجتماعی، شرکت توزیع برق، اب منطقه ای، شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی، شرکت گاز، دامپزشکی، شرکت شهرک های صنعتی، شرکت غله، ثبت اسناد،  منطقه ویزه اقتصادی، حفاظت محیط زیست و شهرداری های استان تغییر و این ادارات در روز پنج شنبه ها نیز بر سر کار خود حاضر شدند هر چند برخی از این ادارات از جمله شهرداری مرکز استان و ادارات گاز و شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی زیر بار این بخشنامه نرفتند.
 
منبع:  سوک
[کد خبر:AJ27124]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # مصیب 1397-10-25 09:59
این چه جور خبر نوشتنیه؟ شاخ و شانه کشیدن یعنی چی؟؟ اداره بندر هم البته زیر بار این بخشنامه نرفته و اونایی هم که رفتن اکثر کارمنداشون نمیان. اگر قرار بر تعطیلی هست همه باید تعطیل باشد و اگر قراره باز باشه همه باید باز باشن. مشکل از نوع دستوره که همه رو شامل نمیشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب