13971205000921_Test_PhotoN.jpg

 

آینه جم:  کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: مسؤولان سیاسی و ورزشی استان بوشهر تیم پارس جنوبی را به حال خود رها نکنند و باید وضعیت تیم را سروسامان دهند
 
به گزارش آینه جم؛  محمد نوری امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان جم به دیدار هفته نوزدهم پارس جنوبی برابر استقلال تهران اشاره کرد و اظهار داشت: استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان پارس جنوبی با انگیزه برابر این تیم حاضر شده بودند ما در دقایق ابتدایی مسابقه خوب بازی کردیم اما در ادامه این استقلال بود که برتر زمین بود و توانست با دو گل ما را شکست دهد.
 
کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم بیان کرد: در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در جم میزبان سایپا هستیم. سایپا تیم قدرتمندی است و امیدواریم با حمایت هواداران در این مسابقه به نتیجه دل‌خواه برسیم و بتوانیم هواداران را شاد کنیم.
 
وی به وضعیت باشگاه و مشکلات مالی اشاره کرد و گفت: تیم فوتبال پارس جنوبی علی‌رغم همه مشکلات مالی طی این دو سال نماینده شایسته استان بوشهر در رقابت‌های لیگ برتر بوده است و انتظار داریم مسؤولان استان بوشهر همچون مسؤولان شهرستان جم به فکر تیم باشند و از این تیم مردمی حمایت کنند تا مشکلات مالی رفع شود.
 
نوری تاکید کرد: مسؤولان سیاسی و ورزشی استان بوشهر تیم را به حال خود رها نکنند باید وضعیت تیم را سروسامان دهند تا این تیم که دلخوشی مردم جنوب کشورمان است بتواند با قدرت در ادامه بازی‌های لیگ برتر حاضر شود.
[کد خبر:AJ27596]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب