00000019140463.jpg

اینه جم- مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از ورود دو موج بارشی طی روزهای آینده به استان خبر داد و گفت: فعالیت موج اول بارشی از اواخر روز سه‌شنبه در استان بوشهر آغاز می‌شود.

فرج الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با آینه جم اظهار داشت: بررسی و تحلیل نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از اواخر روز سه شنبه تا روز اوایل روز شنبه با ورود و عبور متوالی امواج ناپایدار ناشی از سامانه بارشی، آسمان استان به تناوب ابری و بارانی خواهد بود.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود فعالیت موج اول بارشی از اواخر روز سه شنبه در شمال خلیج فارس و سواحل شمالی استان به صورت بارش پراکنده باران همراه با وزش باد شدید جنوب شرقی آغاز شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه غالب نقاط استان بارش باران همراه با وزش باد شدید گاهی رگبار و رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: همراه با وزش باد، خیزش گرد و خاک در استان و مناطق مستعد در خارج از استان و در پی آن کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

شکوهی‌پور با اشاره به اینکه روز پنجشنبه بارندگی‌ها عمدتا در نیمه جنوبی استان و برخی نقاط مرتفع استان ادامه می‌یابد افزود: موج دوم بارندگی‌ها از صبح روز جمعه آغاز و تا اوایل روز شنبه ادامه خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر تاکید کرد: بارندگی‌ها طی این مدت به صورت رگباری همراه با وزش باد شدید و رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

 

[کد خبر:AJ27605]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب