00000000000000000000000000000ndex.jpg

 

 

آینه جم: با فرا رسید سال ۹۸ موضوع مهم انتخابات مجلس یازدهم  اندک اندک به صدر اخبار خواهد آمد؛ انتخاباتی که  در اسفند ماه ۹۸ برگزار خواهد شد. پیش بینی می شود طبق روال اتخابات مجلس هر دوره، نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم نیز از ماه های پیش رو به صورت چراغ خاموش و غیر رسمی فعالیت های خود را آغاز کنند.

در حوزه های انتخابی انتخابات مجلس ۹۸ که اکثریت آرا به دست نیاید، باید دور دوم در تاریخ اردیبهشت ۹۹ برگزار شود تا تکلیف کرسی های باقی مانده نیز روشن شود. انتخابات پیش رو در ۳۱ استان کشور برای ۲۹۰ کرسی مجلس خواهد بود.

با توجه به تلاش گسترده دشمن جهت نا امید کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتخابات پیش رو از اهمیت بالایی برخوردار است.

رسانه ها به مانند همیشه در خط مقدم این رویداد سیاسی، اجتماعی بزرگ قرار دارند و باید به درستی مردم را نسبت به این انتخابات اگاه سازند و انان را به سمت حضور پر شور هدایت کنند.

در همین راستا، این رسانه قصد دارد بدون جانبداری، از هم اکنون ، آرام ارام فضای پیرامونی را به سمت انتخاباتی پر شور، سالم و آگاهانه هدایت کند.

از گوشه و کنار حوزه جنوب استان بوشهر زمزمه هایی مبنی بر اعلام امادگی برخی از نخبگان و فرهیختان این منطقه، جهت حضور در انتخابات پیش رو به گوش می رسد.

شنیده ها حاکی از ان است، مسلم احمدی که آخرین سمت وی معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش شهرستان کنگان بوده است، قصد حضور در انتخابات پیش رو را دارد.

در گفتگوی کوتاه خبرنگار ما با مسلم احمدی( که به شکل حضوری انجام شد)، وی این موضوع را تایید نمود.

آخرین سمت مسلم احمدی، معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش شهرستان کنگان بوده است.

** ثلاث

[کد خبر:AJ28117]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب