00637074.jpg

 

 
 
آینه جم  - عباس کمالی:  دقیقا در روزی که قرار بود جلسه ی رفع مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی با حضور استاندار، فرمانداران جم و عسلویه، نماینده مردم در مجلس و مدیران پتروشیمی ها برگزار شود، یکباره جناب گراوند سر از تهران و حضور در تمرینات تیم شاهین بوشهر درآورد.
عبدالکریم گراوند بر طبق اصل نوزدهم و بند ۹ اصل سوم قانون اساسی باید در برابر قانون اساسی که به موجب آن استاندار شده است، پاسخگو باشد.
 اصل نوزدهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مقرر می‌دارد: «مردم ایران از هر قوم و قبیله که باشند از حقوق مساوی برخوردارند و رنگ، نژاد، زبان و مانند این‌ها سبب امتیاز نخواهد بود.» اصل بیستم قانون اساسی مقرر می‌دارد: «همه افراد ملت اعم از زن و مرد یکسان در حمایت قانون قرار دارند و همه از حقوق انسانی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با رعایت موازین اسلام برخوردارند.»
 بند ۹ اصل سوم قانون اساسی نیز مقرر می‌دارد: «… رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای همه، در تمام زمینه‌های مادی و معنوی» بند ۱۴ اصل مزبور نیز مقرر می‌دارد: «تأمین حقوق همه جانبه افراد از زن و مرد و ایجاد امنیت قضایی عادلانه برای همه و تساوی عموم در برابر قانون».
جناب استاندار بر طبق این اصول و بندها، جنابعالی رفتاری کاملا تبعیض آمیز در قبال حمایت از نماینده ی فعلی استان در لیگ برتر داشته اید. چرا که طی دو سال حضور تیم فوتبال پارس جنوبی در لیگ برتر، هیچ گونه حمایتی از این تیم نداشته اید.
و حتی در تنها  جلسه ای که قرار بود به منظور حل مشکلات این تیم برگزار شود هم حاضر نشدید.
شاید قصدتان اینست که این امتیاز از مجموعه ی نفت و گاز را ذخیره ی احتمالی برای پشتوانه ی شاهین بوشهر قرار دهید؛ اما باید خوب بدانید مردم جنوب استان بوشهر بر طبق اصولی که در بالا یاد شد، حق دارند مثل بقیه ی جاها از امکانات استان استفاده کنند.
جناب استاندار هر عقل سلیمی حکم می کند مدیران استان در حال حاضر پشتوانه ی پارس جنوبی جم باشند که در لیگ برتر است و باعث سرافرازی استان بوشهر شده است. استانی که به دلیل کم کاری مدیران ارشد آن مخصوصا در حوزه ی تبلیغات، هنوز عده ی زیادی فکر می کنند جزو استان هرمزگان است.
جناب آقای گراوند جنوب استان بوشهر علاوه بر تفرجگاه برای شما، حقی هم بر تولید گاز دارد. حداقل حق این است که با حمایت تیم فوتبال پارس جنوبی جم فرصت حضور جوانان جنوب استان در رده های برتر فوتبال ایران فراهم شود.
در صورتی که بخاطر مسائل مالی تیم پارس جنوبی جم دچار مشکل شود، مردم جم هرگز شما را نخواهند بخشید.
پس تا فرصت اندکی وجود دارد گامی در جهت رفع تنها امید جوانان جنوب استان بردارید.
همچنین وظیفه ی نمایندگان استان بوشهر است که بر طبق قانون اساسی از وزیر کشور درباره ی رفتار تبعیض آمیز جناب استاندار طرح سوال شود.
جناب گراوند کرسی سبزی که شما بر آن تکیه داده اید، حاصل رای ۸۰ درصدی مردم جنوب استان به دولت تدبیر و امید است.
پس به احترام رای مردم باید مساوات در رفتار داشته باشید.
* بانیان آزادی
[کد خبر:AJ28141]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب