2977573.jpg

 

آینه جم :    فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که متهم است با سلاح شکاری جوان 21ساله ای را در شهرستان کنگان کشته و متواری شده بود، هشت ساعت پس از حادثه دستگیر شد.

به گزارش آینه جم  سردار خلیل واعظی افزود: عصر روز ششم خردادماه جاری فردی به پاسگاه "شیرینو" از توابع شهرستان کنگان مراجعه و از مفقودی برادر 21ساله خود خبر داد.

وی بیان کرد: حین بررسی های مقدماتی جسد فرد مفقودی در حالیکه با شلیک گلوله به قتل رسیده بود، در منزلی در همان روستا پیدا شد.

واعظی ادامه داد: با حضور کارآگاهان جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی در دستور کار قرار گرفت و سه ساعت پس از حادثه هویت عامل قتل و همدستش که متواری شده بودند، شناسایی شد.

وی اظهار داشت: متهم به قتل و همدستش که قصد خروج از استان بوشهر داشتند توسط تیم عملیاتی پلیس به طور کامل تحت تعقیب بودند و در جاده "دیلم" با همکاری یگان های انتظامی این شهرستان متوقف، دستگیر و به آگاهی کنگان منتقل شدند.

واعظی افزود: تحقیقات تکمیلی در مورد علت این حادثه در دست بررسی است و متهم نیز ضمن اعتراف به بزه ارتکابی علت آن را اختلاف شخصی با مقتول عنوان کرده است.

[کد خبر:AJ28468]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب