13971015000491_Test_PhotoH.jpg

 

 

آینه جم : مدیر آموزش و پرورش جم خبر داد: دانش آموزان دختر و پسر شهرستان جم در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری استان با کسب 52 مقام برتر خوش درخشیدند.

به گزارش آینه جم ؛ خلیل نیکخواه با ابراز خرسندی از کسب این موفقیت ها و ۵۲ عنوان برتر ، اظهار داشت: مسابقات فرهنگی و هنری یكی از فعالیتهای تربیتی است كه به منظور كشف ، رشد و شكوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان از طریق ایجاد انگیزه ی بیشتر و رقابت سالم تر با هدایت و نظارت كارشناسی امور فرهنگی و مشاوره طرح ریزی و اجرا می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم شناخت ، رشد و پرورش هدایت استعدادهای بالقوه و تقویت انگیزه های دانش آموزان و همچنین پرورش روحیه مشاركت جویی ، مسئولیت پذیری ، تعامل و همدلی بین دانش آموزان و دست اندركاران تعلیم و تربیت را از جمله اهداف این گونه مسابقات دانست.

وی اضافه کرد: این مسابقات در بخش هنرهای تجسمی، نقاشی همگانی، سرود همگانی، فیلم کوتاه، بخش ادبی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی ، رسانه و فضای مجازی و... برگزار شده است.

 نیکخواه با بیان اینکه دانش آموزان جمی موفق به کسب 21 مقام اول ،17مقام دوم و 14 مقام سومی در مسابقات فرهنگی و هنری استان بوشهر شدند ، گفت: 36 مقام برتر حاصل تلاش دانش آموزان دختر و 16 مقام برتر نیز حاصل تلاش دانش آموزان پسر بود.

وی تصریح کرد: کسب عنوان های برتر مسابقات فرهنگی و هنری استان نسبت به سال گذشته 36 درصد رشد داشته است.

لازم به ذکر است ، نفرات اول در متوسطه دوم این مسابقات به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

 

 

[کد خبر:AJ28898]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب