آینه جم- فرمانده انتظامی شهرستان جم از افزایش ۴۱ درصدی کشفیات جرایم در این شهرستان خبر داد و گفت: امنیت شهرستان جم مطلوب است.

vvv234.jpg

 

به گزارش آینه جم: علی مهدیان ظهر چهارشنبه در حاشیه نشست با اصحاب رسانه نقش خبرنگاران در برقراری امنیت مهم دانست و اظهار داشت: همواره سعی کرده ایم بر حسب قانون و دستور العمل ها با رسانه ها تعامل و همکاری داشته باشیم.

 فرمانده انتظامی شهرستان جم افزود: برقراری امنیت در جامعه وابسته به احساس امنیت در جامعه است و وقتی این مهم ایجاد می‌شود که رسانه و نیرو انتظامی مکمل یکدیگر باشند.

وی با تمجید از فرهنگ بالای هواداران جمی خاطر نشان کرد: از اینکه تاکنون حتی خدشه ای به وسیله نقلیه یا یک هوادار در هنگام برگزاری بازی‌های لیگ برتر وارد نشد، نشان از فرهنگ و امینت بالا در شهرستان جم است.

این مقام مسئول ادامه داد: بعد از پایان بازی پارس جم و پرسپولیس در ورزشگاه‌ تختی جم، فرماندهان یگان ویژه ابراز داشتند ای کاش تمام جام‌ها در جم اهداء می‌شد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی دومین سازمان محبوب در جامعه است، تصریح کرد: سازمانی بالاتر از نیروی انتظامی با مردم در ارتباط نیست.

علی مهدیان عنوان کرد: برای حفظ آبروی اشخاص بعضی از  مسائل را منتشر نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه جرائم در شهرستان جم به نسبت سال گذشته روند کاهشی داشته است، اضافه کرد: کشفیات جرائم ما نیز نسبت به سال گذشته ۴۱ درصد افزایش داشته است.

مهدیان وضعیت امنیت در شهرستان جم را مطلوب است توصیف کرد و گفت: با فرهنگ بالای مردم جم و همکاری لازم با نیروی انتظامی شاهد برقراری امنیت بالا در سطح شهرستان هستیم.

وی بیان داشت: مهمانان ورودی به جم، همواره از فرهنگ رانندگی در شهرستان تعریف کرده اند.

علی مهدیان مخفی نگه داشتن رمز کارت بانکی خود در هنگام خرید را مهم دانست و تاکید کرد: در این خصوص شهروندان حتما در هنگام خرید رمز کارت را خود وارد کنند، تا شاهد هیچ سو استفاده ای از حساب آنها نباشیم.

وی ابراز داشت: یکی فرد با کلاهبرداری در جمعه بازار جم، ۱۲۰ میلیون تومان حساب مردم برداشت‌ کرده بود که بعد از بررسی های لازم فرد شاکی در یکی از شهرهای استان فارس دستگیر شد.

وی یادآور شد: با تلاش شبانه روزی موفق شدیم باند سرقت موتور سیکلت و کابل های برق را در شهرستان جم دستگیر کنیم.

این مقام مسئول مطرح کرد: یک مزرعه تولید ارز دیجیتال با ۲۸ دستگاه ماینر کشف و جمع آوری شد.

[کد خبر:AJ29114]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب