IMG-20190816-WA0002.jpg

 

آینه جم:   رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر گفت:  تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی نیز در حوزه درمان شهرستان جم نقش آفرین باشند 
 
به گزارش خبرنگار آینه جم؛  وحید مالکی در نشست تجلیل از اهالی رسانه شهرستان جم با تبریک روز خبرنگار؛ بیان داشت:  خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسوولان هستند. 
 
وی نقدهای خبرنگاران را راه گشا دانست و گفت:  تعامل و ارتباط ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خبرنگاران افزایش می یابند و خبرنگاران عضو تیم روابط عمومی ستاد هستند. 
 
مالکی در ادامه به سوالات  خبرنگاران پرداخت و در زمینه توسعه بیمارستان توحید جم گفت:  براساس سیاست ابلاغی بالادست در زمینه توسعه بیمارستان اقدام خواهد شد ، در شرایط فعلی؛  بیمارستان کنگان به عنوان مرکز خدمات درمانی در جنوب استان است و نفت تلاش می کند آن بیمارستان مجهز شود؛  بیمارستان توحید جم ؛ بیمارستان ارجاع دهنده است .
 
رئیس ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر گفت:  پیگیری توسعه بیمارستان از اولویت هایش است و اخیرا نیز در نشست با برخی  مسوولان پتروشیمی ها خواستار کمک آنان به حوزه درمان و توسعه بیمارستان جم  شده ام. 
 
مالکی گفت:  دو موضوع باید در حوزه درمان جم مشخص شود یک؛  سهم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این شهرستان چقدر است  و چرا وزارت بهداشت به بیمارستان جم نیرو نمی دهد و دیگری با وجود افراد بیمه شده بسیار در جم و درآمد خوب سازمان تامین اجتماعی ؛  سهم آنان از حوزه درمان این شهرستان چقدر است  ؛ باید این دو بخش نیز به حوزه درمان جم کمک کنند .
 
مالکی در ادامه درباره استخدام نیروی جدید در بیمارستان توحید جم گفت:  اخیرا نشستی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر داشته و تاکید کرده ام چرا دو سال است نیروی طرح به جم داده نمی شود و درخواست کردم  تعدادی از نیروهای متخصص طرحی به جم فرستاده شود. 
 
وی گفت:  به دلیل کمبود نیرو در بیمارستان توحید جم و پایان کار طرح  تعدادی نیرو  با مجوز سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت،  تعدادی نیرو بر اساس آزمون و مصاحبه جذب می شوند. 
 
مالکی تاکید کرد: مصاحبه این نیرو ها در حال برگزاری است و روند استخدام آنان کاملا شفاف و طبق قانون و دستورالعمل سازمان خواهد بود.
 
فرهاد باقری رئیس بیمارستان توحید جم نیز در این نشست با بیان اینکه خود را خدمت گزار مردم می داند گفت: از نقدها استقبال می کند. 
 
وی از توسعه بخش های اورژانس،  زنان و زایمان و NICU  خبر داد و  بیان داشت:  نقشه طرح توسعه بیمارستان با اعتبار اولیه ۲۲۲ میلیون تومان  آماده شده است و به زودی با تجهیز  کارگاه؛  اجرای آن آغاز می شود. 
 
وی خواستار ورود بخش خصوصی به حوزه درمان جنوب بوشهر  شد و گفت:  با وجود رقابت بین مراکز  درمانی، کیفیت خدمات افزایش می یابد. 
 
باقری با بیان اینکه نهایت تلاش خود و همکارانش خدمات با کیفیت به شهروندان است افزود:  تلاشم این است در بخش زایشگاه و طب اورژانس خدمات افزایش یابد. 
 
وی از بررسی دقیق پرونده ها در کمیته بررسی و شکایات و کمیته مرگ و میرها خبر داد و گفت:  اگر شهروندی درباره خدمات بیمارستان اعتراضی دارد درب اتاقم همیشه روی شهروندان باز است و پاسخگوی آنان خواهم بود.
[کد خبر:AJ29181]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب