25409672.jpeg

آینه جم  : معاون فرماندار عسلویه گفت: وضعیت بیمارستان عسلویه زیبنده پارس جنوبی و پایتخت اقتصادی و انرژی نیست و باید برای توسعه آن تلاش بیشتری شود.

به گزارش « آینه جم »؛ سید علیرضا سجادی عصر چهارشنبه در بازدید از بیمارستان نبی اکرم عسلویه اظهار داشت: علیرغم تلاش های فراوان، این بیمارستان ۳۲ تخت خوابی پاسخگوی نیاز شهرستان و خیل عظیم مراجعین نیست.

وی خطاب به مدیران عامل شرکت‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی گفت: ما منکر خدمات شما به جامعه محلی در راستای مسئولیت های اجتماعی که کارهای خوبی هم انجام شده و در برخی اوقات تبیین کرده ایم، نیستیم ولی متأسفانه باید گفت که این بیمارستان زیبنده پارس جنوبی جایی که ۵۰ درصد ذخایر گازی کشور را در خود جای داده نیست.

معاون فرماندار عسلویه تصریح کرد: وجود ۱۶ فاز پالایشگاهی، بیش از ۳۰ واحد پتروشیمی و نیروگاه‌های عظیم، همه و همه ظرفیت های بسیار مهمی هستند که هر کدام به تنهایی برای ساخت یک بیمارستان مجهز توجیهی کاملاً منطقی است.

سجادی به مدیران عامل شرکت های منطقه متذکر شد: حادثه خبر نمی‌کند و اگر اتفاقی در تاسیسات رخ دهد آیا این بیمارستان پاسخگو نخواهد بود.

وی با مخاطب قرار دادن مدیران عامل شرکت های مستقر در منطقه بیان کرد: شما علاوه بر جامعه محلی که در راستای مسئولیت های اجتماعی می بایست در قبال آنها مسئول و پاسخگو باشید پرسنل زحمت کش خودتان را هم مد نظر قرار دهید. مراقب باشید که زود دیر می‌شود.

[کد خبر:AJ29722]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب