01440381.jpg

 

آینه جم: تیم پارس جنوبی جم در 7 مسابقه گذشته خود در لیگ 8 بار تیر دروازه حریفان را به لرزه در آورده است!

به گزارش "آینه جم"، پنالتی‌ای که دیروز محمد ابراهیمی مهاجم باتجربه پارس جنوبی به تیر دروازه صنعت نفت آبادان کوبید و آن را هدر داد هشتمین تیر دروازه‌ای بود که زردهای جنوبی فوتبال در لیگ برتر زدند! نکته قابل توجه هر 7 بازی پارس جنوبی در شروع لیگ برتر نوزدهم این بوده که حداقل یکبار مهاجمان پارس توپ را به تیر دروازه کوبیدند و جالب‌تر اینکه تعداد تیر دروازه‌های پارس از تعداد بازی‌های این تیم بیشتر بوده است.


پارسی‌ها در بازی با تراکتور در تبریز دو بار تیر دروازه حریف را به لرزه در آوردند و در بازی‌های دیگر خود نیز یکبار فرصت گلزنی‌شان را به تیر زدند تا یک رکورد عجیب را در فوتبال ایران به ثبت برسانند.


این اتفاق در هفته‌های گذشته افسوس پارسی‌ها را به همراه داشته و روز گذشته فراز کمالوند سرمربی این تیم نیز در نشست خبری اینطور درباره‌اش توضیح داد: «متاسفانه در هفته‌های اخیر ما خیلی بدشانس بودیم. توپ های ما به تیرک دروازه برخورد می کند یا پنالتی‌مان گل نمی‌شود. این موضوع باعث شده تا تیم هم عصبی شود. اینکه توپ به تیرک دروازه می خورد ممکن است با یک سانتی متر جابه‌جایی وارد دروازه شود اما این اتفاق برای ما نمی افتد. ما در دیدار تراکتور دو تیرک زدیم. در بازی ذوب آهن هم تیرک زدیم و در بازی پرسپولیس، سایپا، نساجی و گل‌گهر هم یک توپ به تیر دروازه زدیم. همین ها یعنی بدشانسی و نمی دانم شاید تیرک دروازه با ما قهر کرده است. امیدوارم این بدشانسی به زودی دست از سر تیم ما بردارد و بازیکنان بتوانند مزد تلاش خود را بگیرند.»


نکته دیگر اینکه پارس جنوبی از 7 مسابقه گذشته خود در لیگ برتر 7 امتیاز کسب کرده و بی تردید اگر این موقعیت‌های گلزنی به جای تیر به تور دروازه برخورد می‌کرد این تیم وضعیت بسیار بهتری در جدول رده بندی داشت.


گفتنی است؛ پارس جنوبی جم در هفته هشتم لیگ برتر روز جمعه هفته جاری میهمان استقلال تهران است.

[کد خبر:AJ29867]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب