3274667.jpg

آینه جم: معاون بهداشتی وزیر بهداشت با تاکید بر ضرورت داشتن پیوست سلامت و مسئولیت‌های اجتماعی در صنایع گفت: هیچ صنعتی بدون پیوست سلامت حق ندارد مستقر شود.

به گزارش «آینه جم»؛ علیرضا رئیسی عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه اظهار داشت: مردم استان بوشهر علاوه بر مرزداری از کشور که در این زمینه مرزداران خوبی بوده‌اند، میزبان شایسته‌ای نیز برای صنایع بوده‌اند.

وی به استقرار صنایع عظیم و بزرگ در استان بوشهر از شمال تا جنوب اشاره کرد و ادامه داد: مردم استان میزبانی شایسته‌ای از صنایع داشته‌اند ولی کمترین بهره از صنایع نصیبشان شده است.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت با بیان اینکه صنایع باید به مسئولیت اجتماعی خود در قبال مردم پایبند باشند، اضافه کرد: صنایع باید آن میزان از سلامتی مردم که قبل از استقرار صنعتی بوده را تضمین کنند.

وی با تاکید بر اینکه حضور صنایع با پیوست سلامت و تضمین در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی همراه باشد خاطرنشان کرد: آن میزان از سلامتی مردم که قبل از استقرار صنعتی بوده تضمین شود و خواهان سلامتی بیشتر نیستیم.

رئیسی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه پنجم و ششم توسعه، هیچ صنعتی بدون پیوست سلامت حق ندارد مستقر شود تصریح کرد: اکنون این شرایط را شاهد نیستیم و تاکنون به خوبی به این موضوع توجه نشده است.

وی با بیان اینکه مخالف و مقابل صنعت نیستیم، افزود: اگر می‌گوییم باید پیوست سلامت باشد و اگر می‌گویم صنعت باید مسئولیت‌های اجتماعی خود را انجام بدهد به معنی این نیست که با صنعت مخالف هستیم.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: باید موضوع سلامت صنایع جدی گرفته شود و همگی به فکر باشیم تا مشکلات کمتری را در این زمینه شاهد باشیم.

[کد خبر:AJ29880]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب