00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000346826f0f87903b0b4f0ff6.jpg

 

 

آینه جم؛ جدیدترین شنیده ها و خبرهای انتخابیه از چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر :
  در حالی که نشست های خانگی کاندیداها نهایتا با ۵۰ نفر برگزار می شود، شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد که علی آذربان کاندیدای حوزه انتخابیه دشتستان در یکی از نشست های خانگی خود که در محله زادگاهش برگزارشده است تعداد ۷۰۰ نفر از اهالی محل در آن حضور یافته اند که همگی آنها نیز هم اکنون از لیدرهای این کاندیدا در شهر برازجان محسوب می شود و قرار است بزودی جلسه بعدی را با تعداد بیشتری از شهروندان در محله خویش برگزار نماید.
 
بر اساس شنیده ها، یکی از کاندیداهای حوزه دشتستان، در یکی از باغ های شهر سعدآباد اقدام به برگزاری نشستی با ۱۱۰ نفر از قشرهای جوان این منطقه کرده است و همگی آنها وعده همکاری و همراهی را به این کاندیدای دشتستانی داده اند.
 
گفته می شود، پیران رزمجو دوقزلو از ترک زبانان ساکن پشت کوه که در فضای مجازی نام وی به عنوان کاندیدا در حال انتشار است، تمایل خود را جهت شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام داشته و عنوان داشته است، من ترک زبان هستم و ممکن است مردم به من رای ندهند ولی تا ایام انتخابات جهت تصمیم گیری زمان بسیار است.
 
شنیده ها حکایت از آن دارد که کاندیدای گناوه ای حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم که ساختمانی را در نزدیکی ستاد انتخابات استان اجاره نموده است، در گفتگو با یکی از احزاب سیاسی اعلام داشته است که ۴ میلیارد تومان در انتخابات هزینه خواهد کرد، هم اکنون دفتر این کاندیدای اصولگرا محل آمد و شد چهره های سیاسی،هنری و فرهنگی اصلاح طلب می باشد.
 
شنیده های محافل سیاسی حکایت از آن دارد که کاندیدای پایتخت نشین گناوه ای حوزه انتخابیه بوشهر گناوه و دیلم در حال رایزنی با قشرهای مذهبی شهر بوشهر می باشد و قصد دارد برای حسینیه ها و مساجد این شهر امکانات مورد نیاز را فراهم آورد و از همین رو برای یکی از حسینیه های مرکز شهر بوشهر کولر خریداری نموده است.
 
شنیده ها حکایت از آن دارد که نعمت الله سبحانی کاندیدای حوزه دشتی و تنگستان بر اساس جدول زمانبندی که داشته است حدود ۵۰ جلسه در این حوزه برگزار کرده است.
 
شنیده می شود، در حالی که عده ای با دعوت از مهدی چمران از بنیانگذاران جمنا در شهر بوشهر قصد داشتند طی دیدارهایی به نفع کاندیدای مورد نظر که قصد دارد مجددا در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم کاندیدا شود، فضا سازی نموده و از نام چمران بهره ببرند، چمران ضمن اطلاع از این موضوع باوجود اینکه همه چیز محیای حضور وی بود در آخرین لحظه از نیات پنهان این افراد اطلاع پیداکرده و دست رد بر سینه این کاندیدا و هواداران وی می زند تا باز هم این کاندیدا که خود را پدر خوانده اصولگرایان خوانده است در بین سیاسیون طرد شود.
 
نادر گنجی فرزند شهید صادق گنجی با مدرک تحصیلی دکتری علوم سیاسی از دانشگاه تهران که شنیده می شود در حوزه دشتستان وارد انتخابات خواهد شد گفته است :  هم اکنون در حال جمع بندی و بررسی بوده و نتیجه نهایی را قبل از نام نویسی بصورت رسمی اعلام خواهم کرد و در صورت ورود بصورت مستقل وارد این کارزار خواهم شد.
 
اسکندر بهروزی کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم روز گذشته با حضور در جزیره خارگ دیداری را جهت بررسی و آشنایی با مشکلات مردمی جزیره با نورالله آذرخش خو مسئول استانی مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی، کورش امینی معاونت هماهنگی مجمع استان بوشهر و باغبان مسئول مجمع پیروان جزیره خارگ داشته و از زحمات باغبان در پیگیری و رفع مشکلات مردم این جزیره تشکر کرده است.
 
نورالله آذرخش خو مسئول مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی استان بوشهراعلام کرد: در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه از کاندیدای ولایی و جوان محمد کارگر اهل جم حمایت خواهد کرد.
 
 
شنیده ها حاکی است غلامحسین کرمی کاندیدای حوزه دشتی و تنگستان تا کنون در تنگستان ۲۰۰جلسه و در دشتی نیز ۱۰۰جلسه برگزار کرده است و با گروههای اجتماعی نیز نشست هایی را برگزار نموده و گروه های صنفی بسیاری را تشکیل داده است و بشدت در حال فعالیت می باشد.
 
علی فقیه مدیر مسئول هفته نامه سراج ساحل، اهل روستای زایر عباسی و از چهره های اصولگرای استان با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت در گفتگو با این پایگاه خبری اعلام کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور جوانان در صحنه، حدود یکماه است تصمیم گرفته ام در انتخابات حوزه دشتی و تنگستان کاندیدا شوم و در صورت ورود با برند واقعیت گرایان پای به عرصه انتخابات خواهم گذاشت.
 
امان الله شجاعی پیر اصلاحات استان بوشهردر گفتگو با این رسانه اعلام کرد: با توجه به نظر سنجی که ازدوستان انجام داده ام از تعداد ۱۸۵ نفری که از آنها مشورت گرفته ام، ۸۵ درصد خواهان حضورم در عرصه انتخابات شده و فقط دو نفر مرا از این کار بر حذر داشته اند، به همین لحاظ تصمیم گرفته ام در انتخابات حوزه بوشهر، گناوه و دیلم کاندیدا شوم.
 
مجید باورصاد از پرسنل پارس جنوبی، با مدرک تحصیلی دکتری مدیریت و ۳۹ سال سن، اهل مسجد سلیمان که در دوره نهم مجلس در استان خوزستان کاندیدای انتخابات شد، عنوان کرد: ۱۲ سال می باشد که در شهرستان عسلویه ساکن می باشم و تصمیم دارم با برند اصولگرایی در حوزه کنگان، جم، دیر و عسلویه کاندیدا شوم.
 
گفته می شود؛ برخی از فعالین اجتماعی شهر بوشهربا هدف روشنگری و رای آگاهانه مردم، همانند دوره گذشته شورای شهر بوشهر قصد دارند بعد از مشخص شدن کاندیداهای انتخابات در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم با برگزاری نشست های پرسش و پاسخ بین کاندیداها، از یکی از آنها حمایت نمایند و در صورت ملحق شدن سایر فعالین اجتماعی استان به آنها نیز به صورت مشترک لیست واحدی را در ۴ حوزه انتخابیه اعلام نمایند و در فضای مجازی و حقیقی از آنان حمایت نمایند.
 
شنیده می شود؛ شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان بوشهر از هفته آینده جلسات خود را با حضور ۳۲ عضو خود جهت رایزنی با اعضا، تشکیل شورا و بررسی کاندیداها بعد از وقفه ای در ایام ماه محرم و صفر برگزار نماید.
 
شنیده های محافل سیاسی حکایت از آن دارد که در حوزه دشتستان تخریب علیه کاندیداها کلید خورده است و در اقدامی غیر اخلاقی بوسیله شماره مجازی حدود سه هزار پیام علیه یک کاندیدای با اخلاق از زبان نیروهای انقلابی ارسال شده است که با واکنش شدید و نکوهش نیروهای انقلابی و ارزشی از این حرکت نابخردانه مواجه شده است.
 
شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد که یکی از نمایندگان اسبق حوزه جنوب استان بوشهر امروز جلسه ای را دردفتر اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس داشته است که تصاویر آن به عنوان تبلیغات انتخاباتی منتشر شده است، گفته می شود وی در پیاده روی روز شهادت امام رضا(ع) نیز در حرکتی تبلیغاتی با کلیه مردم دیر به سلام و احوالپرسی پرداخته است که تعجب همگان را در پی داشته است.
 
شنیده می شود؛ برخی از جوانان اصلاح طلب استان بوشهر تصمیم گرفته اند در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به رویه سنتی ومنفعت طلبانه اصلاح طلبان در ادوار گذشته، راه خود را از پیشکسوتان جدا نمایند و بصورت مستقل از کاندیداهای اصلاح طلب حمایت کنند که نشان دهنده انشقاق در این حزب سیاسی است.
 
شنیده های محافل سیاسی حکایت از آن دارد که یکی از نمایندگان ادوار گذشته حوزه بوشهر که هم اکنون آراء سنتی خود را از دست داده است طی چندین مرحله با خانواده قادریان در بوشهر ارتباط برقرار نموده و واسطه هایی نیز جهت طرفداری از خود فرستاده است که با دست رد این خانواده در حمایت از خود مواجه شده است.
 
شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حاکی از آن است که حجت الاسلام خدری نماینده کنونی حوزه بوشهر با حضور در ورزشگاه شهر بوشهر در بازی شاهین و پرسپولیس که به زعم مردم این حضور جهت تبلیغات انتخابات بوده است مورد نکوهش هواداران قرار گرفته و بازتاب زیادی را با پخش فیلمی از حضور وی در فضای مجازی بهمراه داشته است.
*** چغادک نیوز
[کد خبر:AJ29939]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب