01447807.jpg

 

 

شاگردان کمالوند اجازه برتری به سپاهان صدرنشین را ندادند و به یک تساوی خانگی دست یافتند.
 
به گزارش  آینه جم ، پارس جنوبی بعد از شکست اخیرش برابر استقلال روزهایی بحرانی را پشت سر گذاشت و به دلیل مشکلات مالی چند جلسه تمرینی را از دست داد تا شرایط خوبی نداشته باشد. اما با این وجود شاگردان فراز کمالوند باانگیزه‌ای مضاعف امروز مقابل سپاهان قرار گرفتند و به دنبال کسب امتیاز بودند که در دقیقه 38 روی شوت رضا میرزایی دروازه خود را باز شده دیدند تا در آستانه یک باخت برابر یک تیم مدعی دیگر قرار بگیرند.
 
 
 
اما تلاش شاگردان کمالوند برای جبران نتیجه پیش از رفتن به رختکن نتیجه داد و آنها در دقایق اضافه نیمه اول صاحب یک ضربه پنالتی شدند که گل شد. 
 
در نیمه دوم نیز تلاش دو تیم نتیجه ای نداشت. 
 
* تماشاگران پارس جنوبی بعد از اعلام پنالتی به سود سپاهان علیه داور مسابقه شعار سر دادند.
 
* فراز کمالوند پس از آنکه پنالتی سپاهان توسط استنلی به بیرون رفت، به دلیل اعتراض به داوری کارت قرمز گرفت و از کنار زمین اخراج شد.
 
* در دقیقه 63 بازیکنان پارس جنوبی به کنار زمین رفتند و از تماشاگران این تیم خواستند تا علیه داوری فحاشی نکنند  تا بازی به جریان بیفتد.
 
 
 
 
 
بهترین بازیکن
 
محمود شفیعی، هافبک دفاعی پارس جنوبی در تقابل با هافبک‌های خلاق سپاهان که همواره در خلق موقعیت این تیم بیشترین نقش را داشتند، ایستادگی خوبی داشت و در توپ‌گیری، بازی‌سازی و پاس‌های دقیق عملکرد خوبی ارائه داد؛.او با جنگندگی و دوندگی بالا در میانه زمین توانست در بیشتر نبردهای تن به تن موفق شود و میانه زمین را از آن خود کند تا هافبک‌های سپاهان در ایجاد موقعیت ناکام بمانند.
 
 
 
اتفاق ویژه:
 
فراز کمالوند که بیشترین پیروزی در دوران مربیگری‌اش را با چهار برد مقابل سپاهان به دست آورده و همچنین در سه تقابل اخیرش برابر سپاهان شکست نخورده و 2 برتری و یک تساوی داشته، امروز هم توانست طلایی پوشان صدرنشین را متوقف کند. البته کمالوند پیش از این نیز در تقابل‌های خود با امیر قلعه‌نویی هیچ وقت به برتری نرسیده و چهار مساوی و دو شکست داشته که امروز نیز برابر او یک امتیاز گرفت.
 
 
 
قلعه نویی: ما باید تاوان بازی استقلال را بدهیم؟
سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی مقابل پارس جم از عملکرد فنی شاگردانش حمایت و تمجید کرد.
 
به گزارش آینه جم ، امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان  پس از دیدار سپاهان مقابل پارس جنوبی جم گفت: همه چیز خوب بود. فوتبال هم فوتبال خوبی بود. تیم پارس جنوبی تیم بسیار خوبی است. بازی قبل دیدید که چقدر در تهران استقلال را تحت فشار قرار داد. کارشناسان داوری باید نظر بدهند. من از گروه داوری باز هم تشکر می کنم. هفته قبل هم تشکر کردم. ولی به هر حال ما 2 هفته است که از موقعیت ها استفاده نمی کنیم. بچه ها خیلی فوتبال خوبی بازی کردند امروز و از آنها ممنونم ولی وقتی پنالتی را هم گل نمی کنی، باید جریمه بدهی.
 
 
 
او در ادامه اظهار داشت: من یک حرفی هم بزنم. شاید 60 درصد ثروت ایران اینجا است. توقع من این است که به تیم های این مدلی بیشتر توجه بشود. این را می خواستم بگویم که دلخوشی مردم جنوب، چه بوشهر و چه خوزستان به این فوتبال است. شما ببینید شاهین بوشهر، همین تیم پارس جنوبی از نظر مالی در مضیقه هستند. انشاالله یک نگاهی شود. من با آقای کمالوند حرف می زدم، خیلی دغدغه مالی داشت و امیدوارم این مشکلات حل شود.
[کد خبر:AJ29943]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب