0002413988181.jpg

 

آینه جم: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در نشست خبری از حواشی مجمع هیات فوتبال استان و نتایج ضعیف تیم شاهین تا سفر آتی وزیر ورزش و شروع عملیات اجرایی 3 مصوبه مهم هیات دولت برای ورزش استان سخن گفت.

در تایید یا ردصلاحیت کاندیداهای هیات فوتبال استان نقشی نداشتم

شروع پرسش ها از احمد بهروزیان فرد درباره اعلام کاندیداهای ریاست هیات فوتبال استان بود که وی تصریح کرد: من هیچ دخالتی در تایید یا رد صلاحیت کاندیداها نداشته ام و این موضوع توسط دستگاههای ذیصلاح صورت گرفته است.

بهروزیان فرد با بیان اینکه در تمام انتخابات هیات ها رویکرد ما رعایت عدالت است و اینکه حق هیچ کاندیدی پایمال نشود ادامه داد: در کمیته 4 نفره استانی، از 9 داوطلب ریاست هیات فوتبال، 7 نفر که مدارک شان نقصی نداشت تایید شدند و متعاقب آن فدراسیون فوتبال نیز همین 7 نفر را از نظر مدرک تایید کرد.

بهروزیان فرد با اشاره به اینکه مرحله بعد انتخابات هیات ها، بررسی صلاحیت افراد از سوی دستگاههای ذیصلاح است، بیان کرد: مدارک و سوابق همه هفت نفر به دستگاه‌های مرتبط ارسال شد که چهار نفر مورد تأیید قرار گرفتند که شامل سید علیرضا کازرونی، امیرحسین محتشم، سیدیونس موسوی و فخرالسادات هاشمی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه گزینه های انتخابات هیات فوتبال همین افراد هستند و فرصتی برای اضافه شدن افراد دیگر نیست، ادامه داد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته فدراسیون فوتبال، انتظار می رود در همین آبان ماه انتخابات این هیات با حضور رییس فدراسیون برگزار و هرکدام از کاندیداها برگزیده شود مورد احترام و حمایت ماست.

نتایج ضعیف شاهین به مسائل درونی تیم مربوط می‌شود

وی درخصوص سئوالی پیرامون نتایج ضعیف تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر که بجای ایجاد نشاط اجتماعی، باعث عصبانیت هواداران این تیم شده، گفت: با توجه به علاقه زیادی که به تیم شاهین وجود دارد، احیای این تیم در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با کمک شورای شهر و شهرداری انجام شد و تیم به لیگ برتر رسید، در این مرحله نیز وظیفه ما آماده کردن زیرساخت ها مثل ورزشگاه برای مسابقات تیم بوده که عملی شد.

بهروزیان فرد با بیان اینکه اگر شاهین به دلیل آماده نبودن ورزشگاه از میزبانی محروم می شد مقصر آن بنده بودم، تصریح کرد: اما نتایج ضعیف شاهین به مسائل داخلی تیم برمی گردد که هیات مدیره و مسئولان باشگاه درخصوص آن تصمیم گیر هستند. ضمن اینکه برای اسپانسر گرفتن هم باید شرایط سنجیده شود و هدف پیشرفت شاهین باشد نه کارهای تبلیغاتی، موضوعی که نهایتا مشخص شد فردی که برای اسپانسری معرفی شده، توانایی لازم را ندارد.

مصاحبه درباره کناره گیری پارس جنوبی از لیگ برتر اشتباه بود

احمد بهروزیان فرد درباره مشکلات حقوقی پارس جنوبی جم که وزارت نفت خود را از تیمداری کنار کشیده، عنوان کرد: مصاحبه ای در مورد انصراف تیم پارس جنوبی انجام شد که از اساس اشتباه بود، چرا که تصمیمات باشگاه از طریق هیئت مدیره باید اعلام می شود نه سرمربی تیم. البته نامه ای از وزارت نفت ابلاغ شده اما هنوز تصمیمی در این خصوص اخذ نشده است.

به گفته بهروزیان فرد، استاندار پیگیر حل مشکل تیم پارس جنوبی را در اولویت کاری قرار داده است.

افتتاح اولین سالن بدنسازی مرکز استان با حضور وزیر ورزش

وی با اشاره به سفر آتی وزیر ورزش و جوانان به استان اظهار داشت: 7 پروژه با اعتبار 15 میلیاردتومان در این سفر به بهره برداری می رسد که شامل زمین چمن شهرهای دیرّ بردستان، بهارستان به همراه سالن ورزشی در استادیوم شهید مهدوی بوشهر، روستای فاریاب دشتستان و اولین سالن زورخانه مرکز استان می باشد. همچنین 4 زمین چمن مصنوعی در استان افتتاح خواهد شد.

به گفته بهروزیان فرد، سرانه ورزشی استان تا قبل از سال 92 حدود 64 صدم درصد بود که با حمایت و تلاش های صورت گرفته به یک متر و 15 صدم رسیده و با افتتاح پروژه های جدیدی که تا پایان سال در دستور کار داریم، این وضعیت بهبود می یابد.

وی خاطرنشان کرد: تا قبل از سال 92 نزدیک به 100 پروژه ناتمام ورزشی روی دست اداره کل مانده بود که با حمایت های استانداران، امروز 80 درصد آنها تکمیل شده و انتظار داریم تا پایان این دولت همه آنها به بهره برداری برسد.

واکنش مدیرکل به نامه نگاری نماینده بوشهر برای تغییر وی

بهروزیان فرد در پاسخ به سئوالی پیرامون نامه نگاری خدری نماینده بوشهر در مجلس برای تغییر وی و معرفی نجفی رییس کنونی هیات فوتبال جهت این سمت گفت: من هم مانند شما در حد همان مطالبی که در شبکه های اجتماعی و رسانه ها منتشر شده در جریان این موضوع هستم.

وی با بیان اینکه نامه نگاری از اختیارات نمایندگان است، افزود: بنده زندگی ام را روی توسعه ورزش استان گذاشته ام و اولویتم در این مسئولیت، عدالت در توزیع اعتبارات است.

به زودی بزرگ‌ترین اسکله قایقرانی در بوشهر آغاز می‌شود

بهروزیان فرد ضمن اشاره به سفر سال گذشته هیات دولت به استان ادامه داد: با پیگیری استاندار، در این سفر 70 میلیاردتومان به پروژه های ورزشی اختصاص یافت که برای پروژه های زیرساختی مهمی هزینه می شود، درحالی که سهم ورزش استان از سفر نخست دولت 12 میلیاردتومان بود.

وی افزود: احداث پیست بین المللی قایقرانی بوشهر در دهکده گردشگردی که طراحی آن انجام و در مرحله جانمایی است، سالن چندمنظوره 3 هزار نفری شهر بوشهر و خانه ژیمناستیک از مصوبات سفر هیات دولت در اواخر پارسال است که با تخصیص اعتبار دریافتی و آماده سازی مقدمات، در آینده نزدیک عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

به گفته وی، در حال حاضر با زیرساخت هایی که در حوزه ورزش استان از جمله خوابگاه های ورزشی و توسعه زیرساخت ها فراهم شده، امکان میزبانی 14 رشته ورزشی در سطح ملی فراهم است.

بهروزیان فرد در ارتباط با نحوه حمایت از تیم‌های ورزشی و اعزام ورزشکاران عنوان داشت: اعزام ورزشکاران به هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌ها برمی‌گردد و روسای هیئت‌ها پیش از انتخاب تمام مشکلات و چالش‌ها را می‌دانند و اینکه هیئتی انتظار داشته باشد تمام هزینه‌هایشان را ما پرداخت کنیم امکان‌پذیر نیست و به دلیل بودجه محدود و تعدد هیئت‌ها این کار در توان اداره ورزش نیست.

وی درخصوص حمایت صنعت از ورزش افزود: دو سال پیش با تنظیم و ارائه یک طرح به استاندار پیگیر این موضوع بودیم، در سال جاری نشست‌هایی با پارس جنوبی داشته‌ایم ولی نتیجه‌ای در برنداشته است، هرچند حمایت‌های پراکنده‌ای انجام می‌شود اما این دردی از ورزش دوا نمی‌کند.

[کد خبر:AJ30047]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب