13980827000699_Test_PhotoN.jpg

 

 

آینه جم: بارش باران از عصر یکشنبه  تا شامگاه دوشنبه  در شهرستان دیر باعث سیراب شدن باغ‌ها و نخلستان‌ها و بهاری شدن هوا شد

به گزارش آینه جم ، از روز گذشته با ورود سامانه بارشی به استان بوشهر شاهد ریزش باران رحمت الهی در سطح استان هستیم که در شهرستان دیر از عصر یکشنبه    تا ظهر دوشنبه   باران یک‌سره در حال باریدن بود و پس از وقفه‌ای بار دیگر از امشب شروع شده است.

 باران امروز در شهرستان دیر موجب آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها و تعطیلی مدارس در شیفت بعد از ظهر دوشنبه  شد.

بارش مستمر باران موجب شد تا باغ‌ها و نخلستان‌ها سیراب و هوا نیز مطبوع و دلپذیرتر از روزهای قبل شود و زمین خشکیده بار دیگر جانی تازه بگیرد.

مردم نیز از باریدن باران خوشحال شده‌اند و بسیاری از خانواده‌ها ترجیح دادند عصر امروز که برای ساعتی بارش‌ها متوقف شد با حضور در پارک‌ها و ساحل از هوای بهاری این روزهای دیر لذت ببرند.

فرماندار شهرستان دیر در گفت‌وگو با خبرنگاران  با اشاره به بارش خوب باران طی دیشب و امروز در بندر دیر، اظهار داشت: طبق آمارهای واصله از ایستگاه‌های هواشناسی بیشترین میزان بارندگی در شهرستان دیر مربوط به روستای لمبدان با 104 میلیمتر و کمترین بارندگی نیز در آبدان با 44 میلیمتر بوده است.

کریم علی‌حسنی اضافه کرد: همچنین میزان بارندگی در شهر دیر و دوراهک به ترتیب 81 و 77 میلیمتر  گزارش شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ‌گونه خسارتی در بحث ابنیه و کشاورزی و مسدودی راه‌ها نداشته‌ایم، ادامه داد: به دلیل آبگرفتگی معابر مدارس شیفت بعد از ظهر تعطیل شد.

فرماندار شهرستان دیر یادآور شد: خوشبختانه بارندگی به گونه‌ای نبوده است که موجب طغیان رودخانه‌ها شود.

** فارس 

[کد خبر:AJ30176]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب